Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@07:23:46 GMT

جانی دپ پیروز دادگاه شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۲۷۴۷

جانی دپ پیروز دادگاه شد

دادگاه در نهایت حکم به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار غرامت جزایی در دعوای افترای مطرح شده توسط جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد داد.

هیات منصفه همچنین امبر هرد را نیز مستحق دریافت ۲ میلیون دلار غرامت دانست.

جانی دپ، بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی شکایتی علیه امبر هرد در دادگاه ویرجینیا طرح کرده بود و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده بود چرا که امبر هرد مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با جانی دپ مورد سو استفاده قرار می‌گرفته اما جانی دپ در شکایت خود اعلام کرده بود این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده و خواهان دریافت غرامت شده بود در نهایت دادگاه نیز رای به پیروزی او در این پرونده داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکایت به نامه سرگشاده‌ای اشاره دارد که امبر هرد، ۳۵ ساله در سال ۲۰۱۹ در واشنگتن پست منتشر کرد و در آن نوشت که او به یک شخصیت عمومی نماینده آزار خانگی تبدیل شده است. البته او در این نوشته نامی از دپ یا جزئیات آن ذکر نکرده است، اما همچنین گفته او تمام خشم زنان که از آن صحبت می‌کنند را تجربه کرده است.

جانی دپ پیش از این شکایتی نیز علیه روزنامه انگلیسی سان مطرح کرده بود که در مقاله‌ای او را فردی توصیف کرده بود که همسرش را کتک می‌زند و در نهایت قاضی حکم داد مطالب منتشر شده در این گزارش تا حد زیادی درست بوده است.

جانی دپ که یکی از ۱۰ بازیگر پردرآمد سینما محسوب می‌شود، پس از حواشی چند سال اخیر نقش خود را در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دست داده است و تمایل کمپانی هالیوودی برای همکاری با او کاهش یافته بود.

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1637299

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جانی دپ هالیوود بازیگران سینمای جهان امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ندانستن «چت جی‌پی‌تی» را به دادگاه کشاند

به گفته رسانه‌های اتریشی «انجمن «Noyb» (حفاظت از حریم خصوصی) علیه برنامه هوش مصنوعی «چت جی پی تی» شکایت کرده است» این انجمن ادعا کرده که «چت جی پی تی» پاسخ سوال‌ها را از خودش می‌سازد.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • ویدیو/ ندانستن «چت جی‌پی‌تی» را به دادگاه کشاند
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • کافی است انسان باشد!
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!