Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:11:28 GMT

معاون استاندار بوشهر: شهدا چشم و چراغ جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۲۷۹۶

معاون استاندار بوشهر: شهدا چشم و چراغ جامعه هستند

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز   پنجشنبه به نقل از اکبر پورات در دیدار با خانواده شهید رازی و شهید پویان‌فرد از شهدای ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: خانواده شهدا با صبر و فداکاری در راستای اعتلای نظام اسلامی پیشگام هستند و باید امروز بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: به عنوان یک سرباز در استانداری در خدمت خانواده معزز شاهد هستم و تکریم خانواده‌های این عزیزان وظیفه ماست.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس وحدت، انسجام ،همدلی را برای  جامعه به ارمغان آوردند.

در پایان به مناسبت دهه کرامت هدایایی از طرف معاون سیاسی استاندار بوشهر به دختران خردسال این دو شهید والامقام اهدا شد.

بیست و یکم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

از مجموع ۱۹ شهید حادثه ناوچه کنارک پنج تن شامل ناوبان یکم مکانیک مصطفی پویانفر، ناواستوار یکم الکترونیک سید منصور موسوی نژاد، ناوبان دوم الکترونیک مهدی رازی، ناوبان سوم عرشه حسین سپهری اهرمی و مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی اهل استان بوشهر بودند.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوشهر استانداری بوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش

استاندار همدان، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، استاندار همدان در دیدار با همسر و فرزندان شهید حاج محمد رنجنوش اظهار داشت: اگر امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به برکت خون شهداست.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهداست و ما مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه پیکر شهید رنجنوش نزدیک به 40 سال در غربت بود گفت: این شهید گرانقدر امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ 32 انصارالحسین(ع) است که 12 اسفند سال 65 در منطقه عملیاتی کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و از طریق انجام آزمایشات DNA تعیین هویت شد و پیکر مطهر شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و در گلزار شهدا خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد