Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسمپور از وضعیت فعلی کمیته فنی گلایه کرد

ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی امید و ... صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، ابراهیم قاسمپو در مورد تساوی یک بر یک ایران مقابل قطر در نخستین دیدار در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به فارس گفت:

یکی از مشکلات فوتبال ما این است که از نظر امکانات، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه بسیار ضعیف هستیم و بدون اینکه تدارک خوبی برای تیم‌های پایه‌مان ببینیم از آنها انتظارات زیادی داریم و می‌خواهیم که همیشه بهترین نتیجه را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

بازیکنان تیم امید ما همگی بازیکنان جوانی هستند که تجربه بازی زیادی در لیگ برتر یا حداقل لیگ یک دارند. توانایی‌های آنها بسیار است اما متأسفانه در برنامه‌ریزی و تدارکات ضعیف هستیم. برعکس حریف ما یعنی قطر از نظر نیروی انسانی در تنگنا است و حتی بازیکنانی از دیگر کشورها را جذب می‌کنند. آنها به هیچ عنوان بازیکنان توانمند و باهوشی مثل ما ندارند و کمتر می‌بینید که بازیکنان تیم امید قطر در لیگ اصلی‌شان به میدان بروند. نتیجه‌گیری تیم امید ما متکی بر همین نیروی انسانی، خلاقیت و هوش بازیکنان است و ما همچنان در امکانات اولیه و سخت‌افزاری بسیار ضعیف هستیم آن هم در حالیکه یکی از بهترین فوتبال های آسیا را داریم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید گفت:

مهدوی‌کیا خودش در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و شناخت خوبی هم از نفرات و همچنین فوتبال ما دارد. اما در اینجا هم ما مربی مثل مهدوی‌کیا را در تیم امید می‌گذاریم و وقتی خدای ناکرده نتیجه نگیرد می‌خواهیم او را یکباره برکنار کنیم در واقع ثباتی در مربیگری و مدیریت نداریم در حالیکه یک مربی برای رسیدن به اهدافش نیاز به زمان دارد تا به اهدافش برسد و تفکراتش را به تیم تزریق کند. اکنون باید بگویم ما به تیم امید ایران و سایر تیم‌های پایه چه داده‌ایم که از مهدوی‌کیا انتظار معجزه داشته باشیم. امیدوارم که شرایط و امکانات بهتری برای تیم‌های امید و به خصوص تیم امید ایران در نظر بگیریم. در واقع ما باید ببینیم چه کاشته‌ایم که حالا به دنبال برداشت هستیم. 

قاسمپور در مورد وضعیت انتخاب سرمربی تیم جوانان ایران عنوان کرد:‌

واقعیت این است که منتظر بودیم وضعیت هیأت رئیسه در جلسه مجمع فدراسیون مشخص شود. اکنون هم منتظریم تا آقای جباری دبیر کمیته هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری یک جلسه انجام بدهد واقعیت این است که من هم از وضع موجود انتقاد دارم و این نابسامانی و بلاتکلیفی را نمی‌پسندم. اگر به خود من بود تا همین الان سرمربی تیم جوانان را انتخاب کرده بودم اما من فقط یک نظر و یک رأی دارم.

اخبار داغ 

بغض نادر محمدخانی برای سیروس قایقران در طرفداری: خودم را مقصر می دانم! فرهاد مجیدی موبایلش را از دسترس خارج کرد! گریه کردن زینچنکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اسکاتلند - اوکراین / عکس مارک کلاتنبرگ: گل کریم بنزما به لیورپول صحیح بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته فنی مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت