Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:52:45 GMT

خورشید عشق به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۲۹۷۶

خورشید عشق به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همزمان با نخستین روز از دهه کرامت در اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رضوی در بجنورد، هتاکی به ساحت مقدس را محکوم کرد و گفت: خورشید عشق عاشقان به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین《 رضا  نوری》نماینده ولی فقیه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به عظمت و ارزشمندی حضور امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)  در ایران اسلامی اشاره کرد و آن دو سلاله پاک را رحمت و پناه گاه امن دلباختگان عصمت و طهارت (ع) برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: عاشقان این دو خواهر ‌برادر بی نظیر با زبان های مختلف چه زبان کلمات، چه شعر و عکس و مجموعا هنر و نیز زبان گریه و دعا همواره ارادت قلبی خود را نشان دادند.امام جمعه بجنورد با عنوان این که امام رضا (ع) بارها  در برابر توطئه چینی بسیار دشمنان پیروز و مقتدر  ایستاد، اضافه کرد: مامون با فراخوانی امام رضا(ع) به مرو قصد منزوی ‌و دور کردن آن امام همام از پیروان و مریدان و دلباختگان داشت اما امام نه تنها منزوی نشدند بلکه ایشان در ارتباط گسترده با مردم و حضور در مسجد، شیفتگان بیشتری یافتند.وی همچنین در ادامه با بیان این که پس از گذشت یک هزار و ۳۰۰ سال همچنان مردم با زبان نوحه و عشق و دلخوشی قلبهایشان به امام رضا(ع) پیوند خورده است، به هتک حرمت و توهین سازندگان فیلم عنکبوت مقدس  و برگزارکنندکان جشنواره کن به ساحت آن امام همام اشاره کرد و با لحن مقابله ای گفت: آنها می خواهند با یک فوت خورشید را خاموش کنند اما نور حضرت ثامن الحجج (ع) خاموش نشدنی است.وی در خاتمه ضمن قدردانی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع)  و جشنواره عکس رضوی، این دست برنامه ها را کارهای دلی و عاشقانه ای در راه روشن نگه داشتن نور رضوی و مقابله با دشمنان و اسلام ستیزان دانست و ارزشمند خواند.لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یازدهم ماه جاری؛ همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره خورشید اختتامیه عکس رضوی امام هشتم امام رضا عکس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی