Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:16:16 GMT

سرپرست فرمانداری کامیاران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۳۰۰۵

سرپرست فرمانداری کامیاران معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از مسعودالماسی، کیوان شافعی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مهدی رمضانی در این مراسم گفت: استان کردستان و شهرستان کامیاران دارای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی بی نظیری است و باید این توانمندی‌ها در خدمت اعتلا و پیشرفت استان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی  گفت: امام خمینی(ره) یک شخصیت بزرگ و منشاء تحولات اساسی و بنیادین در کشور بودند و به مثابه نوری گسترده در ظلمت حکومت طاغوت و دعوت کننده به قیام برای خدا بودند که قدرشناسی از این شخصیت والا وظیفه همگان فارغ ازهر گونه علایق و سلایق سیاسی است چرا که امنیت امروز کشور مرهون جانباختگی شهدا و ایثارگرانی است که با  نفس قدسی حضرت امام راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.

معاون استاندار اظهار داشت: پتانسیل گردشگری و کشاورزی درشهرستان کامیاران با ایجاد زیرساخت ها و صنایع تبدیلی مرتبط می‌توانند موتور محرکه این شهرستان برای توسعه همه جانبه باشند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دیدار ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه آفاق با ایشان ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اینکه،مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان می باشد، توجه به دانشجویان را یکی از مهم ترین و محوری ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه دانستند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی میباشند واین مسیر جز با تلاش های دانشگاه های کشور   هموار نمی شد.

دکتر عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه اظهار داشتند : دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می رود چرا که در پرتو آموزش است که انسان ها متحول می شوند. بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می کنند.

در ادامه این دیدار بستر های توسعه همکاری های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی