Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شهسواری گفت: مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بعد از نماز مغرب و عشا ۱۴خرداد ماه در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل و سالروز قیام خونین 15خرداد اظهار کرد: تحریف همواره در نهضت‌ها و انقلاب‌های گذشته و همچنین در مورد انقلاب اسلامی و راه و منش بنیانگذار کبیر انقلاب وجود داشته و است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب در طول این سال‌ها با کتمان و عدم بیان حقایق دست از تحریف اندیشه و مکتب امام خمینی(ره) برنداشتند و برای این منظور از هر راهی متوسل شدند.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: همه سخنوران و سخندانان و به ویژه رسانه‌ها که نقش عمده‌ای در اطلاع‌رسانی و روشنگری افکار عمومی جامعه دارند باید برای انجام جهاد تبیین آستین همت بالا زده و آرمان‌های بلند امام راحل را برای نسل جوان امروز به شکل هنرمندانه تبیین کنند.

همه برای انجام جهاد تبیین آستین همت بالا بزنند   وی عنوان کرد: معتقدم باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات و فضای مجازی که در اختیار داریم به شکل شایسته بهره بگیریم تا بتوانیم در راستای عمل به وظیفه تلاش کنیم.

این مسئول عنوان کرد: امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی بوده و همواره روی این قضیه تاکید فراوان داشتند و از همان تاریخ 15 خرداد سال 42 جرقه نهضت انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) روشن شد.   وی در ادامه گفت: استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی از قبیل تولید محتواهای متناسب و تاثیرگذار برای تبیین ابعاد شخصیت والای امام راحل و همچنین ابعاد قیام 15 خرداد ضروری است.

امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی بودند   شهسواری تصریح کرد: از مسئولان فرهنگی، ائمه محترم جمعه و جماعات و فرهیختگان استان درخواست دارم با تمام توان در جهت معرفی اندیشه ناب و شخصیت ارزشمند امام خمینی(ره) سهیم و کوشا باشند.   وی عنوان کرد: برگزاری وبینارهای تخصصی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی از وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل و صحیفه نور از مواردی است که می‌توان برای معرفی ابعاد شخصیتی و زندگینامه امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مفاخر جهان اسلام بهره‌مند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاودان تاریخ است که با زلال اندیشه‌های پاک و نورانی و هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد؛ به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند "این انقلاب بی نام خمینی(ره) درهیچ ‌کجای جهان شناخته شده نیست".
  ضرورت بهره‌مندی از روش‌های نوین برای تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)
وی با بیان اینکه امام راحل برای همیشه در قلوب و حافظه ملت بزرگ ایران و آزاداندیشان جهان جاودانه خواهد ماند؛ اضافه کرد: مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بعد از نماز مغرب و عشا روز 14خرداد در مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار می‌شود.   شهسواری در پایان گفت: از مردمان دیار مینودری و شهر شهیدان رجایی و بابایی دعوت می‌کنیم با حضور ارزشمند خود در مراسم محوری گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد بار دیگر پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم امام راحل نشان دهند.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام امام خمینی ره امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، کانون خلق آینده کشور است، به نمایندگی از جامعه معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام ایشان و انقلاب را درک و به نسل آینده و دیگران منتقل می کنیم و از آرمان های شهدا محافظت  و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

رضا مراد صحرایی در مراسم تجدید میثاق معلمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی در تاریخ معاصر شاهد بودیم که روند جریان های سیاسی جهان را تحت تاثیر جدی خودش قرار داد

وی افزود : در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند، دشمنان پیش بینی این را  می‌کردند که اگر پیام انقلاب به جهان برسد، می‌تواند طومار مستکبران را در هم بپیچد و امروز این چنین شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم که دانشجویان در سراسر جهان همان حرفهایی را می‌زنند که پیش از انقلاب از بیان امام خمینی (ره ) درمورد ظلم و ستم ستیزی شنیده می شد.

صحرایی با بیان اینکه مستضعفان در سراسر جهان انقلاب را پناه خود می‌دانند، گفت: پیام اهل بیت علیهم السلام این بوده که مستضعفان را یاری کنید. فطرت مسلمانان بر رفات و مهربانی است و وقتی این پیام از زبان امام راحل جاری شد، بر دل و جان مردم جهان نشست.

وی با اشاره به اینکه پیام انقلاب بیدارکردن دل و ذهن تمام مردم و همسو با فطرتشان است، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت کشور برآمده از همین دیدگاه الهی و دینی و بر این اساس پایه گذاری شده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد : امام راحل بیاناتی درباره معلم دارند و آن جمله تاریخی ایشان که معلمی شغل انبیا است، یادآوری این نکته مهم است که کسی که معلم می شود کار نبی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه معلمان امروز نماد صبوری هستند،خاطرنشان کرد: انبیا در کار خودشان  با بیان، کردار و رفتارشان انسان ها را تربیت کردند.

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بیانات امام خمینی ره، تصریح کرد: اين جمله امام راحل که می فرمایند مدرسه را دریابید، دانشگاه دیر است، یعنی مدرسه قوی، تضمین کننده ایران قوی است و اگر دانشگاه قوی و دانشمندان بزرگی داریم همه در گرو مدرسه قوی است.

صحرایی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش، کانون خلق آینده کشور است، اذعان کرد: به نمایندگی از جامعه معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام ایشان و انقلاب را درک و به دیگران منتقل می کنیم و از آرمان های شهدا محافظت  و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم