Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی‌(ره) بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل می گوید: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۴۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، این بسته‌های معیشتی به همت خیرین و بسیج اصناف و بازاریان در جهت تحقق تدابیر حکیمانه و نورانی مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند تهیه شده که در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی مناطق محروم اردبیل سالروز رحلت امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم