Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:11:51 GMT

نگاه بد مرکزنشینان موجب مهاجرت نخبگان از شهرها می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۳۱۳۷

نگاه بد مرکزنشینان موجب مهاجرت نخبگان از شهرها می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معصومه پاشایی در آیین معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس اظهار کرد: یکی از اهداف اولیه ومهم ایجاد مناطق آزاد ایجاد امنیت مرزی بواسطه توسعه مناطق مرزی است و حضور مرزنشینان تضمین کننده امنیت در مناطق مرزی است و لازم است از ظرفیت نیروهای بومی هر منطقه دراولویت اول استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس با تاکید بر اینکه گاهی مواقع در انتصاب مدیران تمرکز بر مرکزگرایی اتفاق می افتد، افزود: بنده شخصا به این موضوع نظارت خواهم کرد ولی نظارت اصلی را به مردم می سپارم اگر تخلفی دیدند به ما ارجاع دهند.

 وی گفت: کمک خواهیم کرد مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس بتواند توسعه منطقه را با شتاب بیشتری پیگیری و محقق نماید.

 با حکم دبیر شورایعالی مناطق آزاد، «مجید کیانی» به عنوان «مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس» معرفی می شود.


 سعید محمد همچنین در حکمی «وحید شقاقی شهری» را به عنوان «عضو غیرمظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس» و جایگزین «صفر شاسفند» منصوب کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید محمد تبریز مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس دبیر شورایعالی مناطق آزاد نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس جلفا معصومه پاشایی منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی نظری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با اشاره به اعتراضات دانشجویی در جهان علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آزاداندیشی استادان و دانشجویان سراسر جهان با هر سلایق و هر نوع مذهب و ملیتی علیه رژیم صهیونیستی نشان از حریت و آزادگی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه تضارب آرا و اندیشه‌های فکری موجب پویایی فضای دانشگاهی می‌شود، عنوان کرد: لازمه فضای دانشگاه‌ها، حریت، آزادگی و تضارب آرا است که باید تلاش شود این مؤلفه‌های مهم در فضای دانشگاهی جاری و ساری شود.تک صدایی در جامعه و دانشگاه حتی آن تک صدایی حق هم باشد موجب رکود شده، بازار انحصار و عدم رغیب موجب شکست می‌شود و ایجاد فضا برای تضارب آرا خود موجب پویایی فرهنگی خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به لحاظ سرمایه انسانی و دانشجویی با تکثر و تنوع مختلف مهم دانست و افزود: این ویژگی مهم، ویژه دانشگاه آزاد اسلامی بوده که باید در شناسایی توانمندی‌های دانشجویان تلاش بیشتری شود.

نظری اعتبار علمی دانشگاه را یکی از راه‌های جذب دانشجو دانست و بیان کرد: افزایش اعتبار علمی دانشگاه و هویت بخشی علمی دانشجویان موجب افزایش دانشجو خواهد شد و این اولویت را در دانشگاه سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

سیاوش طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز گفت: تلاش کرده و می‌کنیم در همه برنامه‌ها، پیوست‌های فرهنگی در اولویت قرار گیرد و ارتقای رتبه فرهنگی، کسب موفق‌ترین کانون بسیج اساتید این واحد دانشگاهی و فعالیت‌های دیگر نشان از این دارد که در مسیر فرهنگی گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش آنا، در این جلسه از تلاش‌های خانم گلپرور تشکر و قدردانی شد و علی نقیلو به‌عنوان سرپرست جدید دفتر فرهنگ اسلامی واحد ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟