Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اکبر تایوغ از برگزاری دومین جشنواره رسانه و عدالت در دادگستری استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت کانون وکلاء  – کانون کارشناسان  – مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه، کانون سردفتران و دفتر یاران، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و خانه مطبوعات استان در پنج محور  ۱-یادداشت، ۲- خبر ، ۳- گزارش تصویری و کتبی،-۴  اینفوگرافی، موشن گرافی 5-فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌گردد و شرکت کنندگان می‌بایست آثار خود را تا پایان وقت اداری ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ به دبیرخانه جشنواره در روابط عمومی دادگستری استان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌غربی افزود: آثار ارسالی باید در بازه زمان۱۴۰۰/۰۱/۰۱  تا ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ تولید و منتشر شده باشند و گستره اجرایی این جشنواره نیز تمام رسانه‌های استان آذربایجان‌غربی اعم از روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها، نشریات، پایگاه‌ها و سایتهای الکترونیکی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، صدا سیما  می‌باشد.

تایوغ ادامه داد شرکت کنندگان آثار خود را می توانند به نشانی اینترنتی Rvabtomwmy20@gmail.com  و یا از طریق پیام رسان وات ساپ به شماره ۰۹۱۴۱۴۸۴۶۸۸ ارسال و یا حضوراً به دفتر روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌غربی واقع در میدان انقلاب ساختمان مرکزی دادگستری طبقه دوم تحویل نمایند.

وی در پایان گفت: در اختتامیه این جشنواره که روز ۱۷ مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار برگزار خواهد شد به سه نفر از برگزیدگان این جشنواره در هر بخش لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری رسانه و عدالت جشنواره آذربایجان غربی دادگستری استان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است