Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب رقابت های هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور تیم های سپاهان و آلومینیوم از ساعت ۲۰ امشب در اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رقابت های باقی مانده از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز پنجشنبه ۱۲ خردادماه در شهر‌های مختلف برگزار خواهد شد که در همین چارچوب و در دیداری حساس تیم آلومینیوم در اراک از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان تیم سپاهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده لیگ بیست و یکم در حالی امروز بسته می شود که شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال تهران توانستند در این فصل سه هفته قبل از پایان رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کنند و راه را بر رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی متوالی و حتی سپاهان مدعی ببندند.

اراکی ها اما پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پرحاشیه در اولین تجربه لیگ برتری خود سرانجام حضور خود در سطح اول فوتبال ایران را تثبیت کردند و لیگ بیست و یکم را با بازگشت خطیبی با انگیزه های مضاعف آغاز کردند تا جایی که آلومینیوم در حد و اندازه های یک مدعی ظاهر شد و حتی در سه مقطع به صدر جدول رسید.

تیم خطیبی اما در حالی که رکوردهایی همچون ۱۱ هفته شکست ناپذیری و بهترین خط دفاعی لیگ بیست و یکم را به ثبت رسانده بود و مورد تحسین بسیاری از اهالی فوتبال قرار داشت پس از باخت سنگین سه بر یک مقابل صنعت نفت آبادان به یکباره در یک سیر نزولی تمام نشدنی قرار گرفتند و سناریوی ناکامی را تداوم بخشیدند تا آنجا که تیم خطیبی از ۱۳ بازی خود تنها ۷ امتیاز را به دست آورد.

پس از ۴ شکست در ۵ بازی متوالی اما اعتراضات نسبت به عملکرد رسول خطیبی بالا گرفت و او در نهایت از هدایت آلومینیوم برکنار شد، اما در روزهایی که آلومینیوم با رسول خطیبی ۱۳ هفته متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته بود مهدی رحمتی  توانست در اولین حضور خود روی نیمکت اراکی با یک پیروزی روحیه بخش برابر تراکتور به روند ناکامی‌های سریالی آلومینیوم پایان دهد و در ادامه شرایط نابسامان اراکی ها را بهبود ببخشد و حتی این تیم را تا مرحله فینال جام حذفی بالا بکشد.

آلومینیوم سازان با رحمتی تاکنون دو پیروزی، ۴ تساوی و یک شکست را در کارنامه دارند و در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته اند، اینک اراکی ها برای پایان بخشیدن خوش به یک فصل پر فراز و نشیب به دیدار حساس هفه پایانی مقابل سپاهان امید دارند تا حداقل بتوانند در نیمه بالای جدول و با یک رتبه تک رقمی لیگ را تمام کنند.

در آن سوی میدان اما شاگردان محرم نویدکیا مربی جوان طلایی پوشان اصفهان سال گذشته در یک قدم کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از دستیابی به ان بازماندند در این فصل هم در قامت یک مدعی جدی ظاهر شدند اما در نهایت همچون پرسپولیس از استقلال خوب این روزها جاماندند و در حال حاضر با ۵۵ امتیاز سوم هستند.

اصفهانی با وجود بازماندن از کورس قهرمانی لیگ بیست و یکم در پی به حداقل رساندن اختلاف خود با تیم قهرمان و گرفتن جای پرسپولیس ۵۷ امتیازی در رده دوم هستند، هر چند مقابل تیم آلومینیوم که این روزها در آمادگی نسبتا خوبی قرار دارد کار سختی خواهند داشت.

تیم های آلومینیوم و سپاهان تاکنون ۵ بار در چارچوب رقابت های لیگ برتر و جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که در سه دیدار پیروزی سهم اصفهانی ها بوده و یک تساوی نیز به ثبت رسیده است، اما تنها پیروزی اراکی ها به دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی این فصل مقابل سپاهان باز میگردد که آلومینیوم سازان موفق به حذف شاگردان نویدکیا از گردونه این مسابقات شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ بیست و یکم لیگ برتر رقابت ها اراکی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم