Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزی صبح پنجشنبه در حاشیه جلسه معارفه مدیران این شهرستان که در دفتر امام جمعه شهر فسا برگزار شد، بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و افزود: می‌طلبد تا مدیران ادارات آب و برق شهرستان نسبت به فرهنگ سازی مصرف بهینه اقدام نمایند و راهکارهای مؤثر و قابل اجرا برای جامعه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه رویکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف باشد، خاطرنشان ساخت: یکی از این مشکلات در حوزه آب است که برای رفع آن در سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم و روستایی، ۱۵۶ میلیارد ریال (۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) از اعتبارات محرومیت زدایی به این بخش اختصاص یافت.

فرماندار ویژه فسا از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان خواستار تکمیل و آماده سازی پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت شد و ابراز کرد: لازم است تا مدیران نسبت به سرانجام رسیدن پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

او تکریم ارباب رجوع در ادارات و انجام امور مردم را جزءِ وظایف ذاتی مدیران و کارکنان اداره‌ها دانست و عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا در حد امکان مشکلات مردم مرتفع شود.

کد خبر 5505312

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا فیروزی شهرستان فسا محرومیت زدایی بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار میلاد حضرت معصومه تبریز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار