Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار مجتبی فدا، روز چهارشنبه، ۱۱ خرداد در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با انتقاد از بی‌انگیزگی برخی مدیران فعلی استان، اظهار کرد: در بسیاری از مجموعه‌ها هنوز تغییر مدیر اتفاق نیفتاده و این در حالی است که برخی مدیران فعلی هم روحیه همکاری با طرح‌های دولت را ندارند. براساس اعلام قرارگاه عدالت، ذرت اصفهان از چابهار می‌آید در حالیکه از ۲۰ هزار تن ذرت ارسالی به اصفهان از چابهار، طی ۲۵ روز هنوز یک تن هم به استان نرسیده و همین کارشکنی‌ها و بی‌توجهی‌ها سبب اعتراض اقشار مختلف مردم از جمله دامداران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چندین سازمان استانی از جمله گاز، آب و فاصلاب هنوز با سرپرست اداره می‌شوند که نه خود تصمیم می‌گیرند و نه زیرمجموعه از آن‌ها حرف شنوی دارد و همین مسئله مشکلات زیادی برای استان به وجود می‌آورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در عین حال با اشاره به بی‌توجهی به طرح حمایت از اقشار بسیج، خاطر نشان کرد: این عدم حمایت باعث غیر فعال شدن پایگاه‌های بسیج، عدم حضور افراد کارآمد در این بخش و مشکلات بسیار دیگر در پایگاه‌های بسیج شده است.

فدا با اعتقاد به اینکه امور فرهنگی شهر به حال خود رها شده و گویا کسی مسئول آن نیست، تصریح کرد: امور حرامی مثل کشف حجاب و فعالیت‌های غیرقانونی همچون سگ‌گردانی، به علت فراوانی، تبدیل به عرف جامعه شده است، از طرف دیگر با انجام جدید هدفمندی یارانه‌ها، برخورد با محتکران به مسئله‌ای جدی تبدیل شده، بسیاری از پرونده‌ها در این زمینه به سرانجام نمی‌رسد و کسی هم مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی ۹ ماه است که تشکیل نشده است اظهار کرد: ساماندهی فضای مجازی رها شده و با بروز هر مشکل کوچک و بزرگ در کشور، افراد به برگزاری تجمع اعتراضی در فضای عمومی روی می‌آورند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوری برای گران کردن بنزین در یک هفته سه بار با مردم صحبت کرد، اطلاع‌رسانی انجام داد و افکار عمومی را اقناع کرد؛ فعالیت ایجابی جزو کار‌های مهمی است که در اجرای طرح جدید هدفمندی به آن بی‌توجهی می‌شود، در حالیکه در ابتدای اجرای این طرح هستیم و مردم هنوز به اطلاعات از این طرح نیاز دارند.

فدا گفت: وضعیت به گونه‌ای شده که هر کالایی با کمبود مواجه می‌شود، باید چندین برابر افزایش قیمت پیدا کند تا دوباره فراوان شود؛ در سه ماه گذشت ۵ میلیون تن بار در اصفهان بدون بارنامه جابجا شده و در ۹ ماه گذشته ۱۵ میلیون تومان بار در روستا‌ها جابجا شده و هیچ ارگانی هم از آن اطلاع ندارد.

وی ادامه داد: طی روز‌های گذشته در شهرستان‌های مختلف استان درخواست تجمع برای عزاداری و همدردی با مردم آبادان شد که همه آن‌ها با اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی و هم‌افزایی مردم و دستگاه‌ها، بدون بروز حادثه‌ای آرام گرفت، اما ضد انقلاب در حال سازماندهی و تجهیز اراذل است؛ ما باید با آن‌ها مواجه شویم در حالی‌که قوانین ما در برخورد با این اراذل بازدارنده نیست. شب گذشته در منطقه گلستان اصفهان چند نفر اراذل خیلی راحت افراد را به رگبار بستند و باعث کشته شدن دو نفر شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند