Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۹۱۸ میلیارد ریالی متخلفان صنفی از آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در استان خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها بیش از 5700 فقره پرونده تخلفات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده که بالغ بر 4 هزار پرونده مرتبط با تخلفات صنفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری از جریمه 918 میلیارد ریالی متخلفین صنفی در طی این مدت خبر داد و افزود: بیشترین تخلف در پرونده‌های صنفی عدم درج قیمت بر روی کالا و گرانفروشی بوده و جرایم اعمال شده برای متخلفان نیز بر اساس مصوبه سران سه قوا، تشدید شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان به وظایف سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یک نهاد رسیدگی کننده به پرونده‌های تخلفات اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که به کشور و مردم تحمیل شده، سازمان تعزیرات حکومتی اقدام به فعال کردن گشت‌های نظارتی با همکاری دستگاه‌های متولی کرده و بنا به دستور ویژه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی، نظارت‌ها، خصوصا در حوزه تولید و عرضه کالا‌های اساسی تشدید شده به نحوی که رصد و پایش بازار از تولید تا عرضه، بصورت بازدید‌های سرزده از واحد‌های تولیدی و توزیعی انجام و گشت‌های مشترک تعزیرات بعضا تا نیمه‌های شب مشغول انجام وظیفه هستند.

رسیدگی به پرونده‌های وارداتی به تعزیرات به 22 روز کاهش پیدا کرده استبیش از 5 هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی استان لرستان تشکیل شدگزارش تسنیم از بازار بیرجند| تخم مرغ ارزان شد/ جرایم تعزیراتی برای گران فروشان افزایش یافت

سالاری از انجام 2100 مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک این اداره کل در طول مدت اجرای طرح خبر داد و گفت: هر چند هدف ما در گشت‌های مشترک، پیشگیری از وقوع تخلف بوده و حمایت از فضای کسب و کار در راستای توسعه اقتصادی بعنوان یک مولفه مهم مد نظر قرار گرفته ولیکن مقرر شده گشت‌های نظارتی در برخورد با تخلفاتی همچون گرانفروشی، احتکار و تقلب بدون هیچگونه اغماضی برخورد کنند و مجازات‌های سنگینی برای متخلفان اعمال شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص هرگونه اخلال در بازار و اجحاف به مردم هشدار داد و اضافه کرد: سامانه‌های 124 سازمان صمت و 135 تعزیرات آماده دریافت گزارشات و شکایت شهروندان است و تمامی گزارشات دریافتی از این سامانه‌ها، پیگیری و در صورت احراز تخلف، متخلفین مجازات می‌شوند.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده تشکیل شده است.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار عملکرد رسیدگی تعزیرات حکومتی در فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ در بخش کالا و خدمات ۸۹۷ پرونده با مبلغ جریمه و محکومیت ۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۸ پرونده با مبلغ جریمه ۱۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال و در بخش بهداشت دارو و درمان ۸۲ پرونده  با مبلغ جریمه ۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی افزود: در مجموع در فرودین ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد