Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی گلشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران این هیات با رشته های دیگر ورزشی تفاوت دارند و در رشته های دیگر خود ورزشکاران به سراغ ورزش می روند و در این رشته ما باید به سراغ ورزشکاران برویم.

وی اضافه کرد:دلیل این موضوع به ذهنیت ایجاد شده در جامعه برمی گردد که ورزش برای ورزشکاران خاص و پیوند اعضا خوب نیست درحالیکه چنین برداشتی، صحت ندارد و فدراسیون رشته های این هیات را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلشاهی خاطر نشان ساخت: ما رشته هایی مثل کشتی و تکواندو را که برای این دسته از ورزشکاران سنگین و مضر است، نداریم و تنها رشته های سبک و مفید برای این ورزشکاران ارایه می شوند ولی به رغم پرداخت تمامی هزینه ها شاهد استقبال جامعه هدف نیستیم.

این مسوول ورزشی افزود: درحال حاضر این هیات ورزشی ۱۰۰ نفر ورزشکار دارای بیمه ورزشی و ساماندهی شده دارد ولی تعداد ورزشکارانی که به صورت مرتب و مستمر تمرین و پیگیری دارند حدود ۵۵ نفر است.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های این هیات، افزود: دو ورزشکار خوب و مطرح در سطح کشور به نام روح الله قموشی رامندی و احمد نوروزی داریم که به اردوی های تیم ملی راه پیدا کرده اند و برای آنها مربی اختصاصی گرفته ایم تا تمرینات را منظم و مرتب انجام دهند.

گلشاهی گفت: در حوزه عمومی نیز به ورزشکاران تالاسمی، ام اس و دیابت در رشته تنیس روی میز، دارت و شطرنج خدمات ارایه می کنیم و هرکس از جامعه هدف ما مایل باشد می تواند از این خدمات استفاده کند.

وی افزود: در حال حاضر در رشته تیراندازی پنج نفر، تنیس روی میز ۱۰ نفر، شطرنج ۲ نفر و دیابت ۹ نفر مشغول فعالیت و تمرین هستند و حمایت های لازم از آنها صورت می گیرد.

گلشاهی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا با شرکت ۲۸ ملی پوش به میزبانی قزوین، افزود: ملی پوشان زیر نظر زیر نظر محسن شیشه گرها، سرمربی قزوینی خود را برای حضور در مسابقات جهانی به میزبانی استرالیا آماده می‌کنند.

وی گفت: از استان قزوین، قموشی رامندی در رشته تنیس روی میز پیوند اعضا به مرحله بعدی صعود کرد.

برچسب‌ها فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اردوی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اردوی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اردوی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین تنیس روی میز پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد. برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟