Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:28:12 GMT

سرپرست دفتر امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۳۴۵۲

سرپرست دفتر امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد

سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، علی دیوسالار به عنوان سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران منصوب شد.

همچنین طی مراسمی با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست جدید دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوابق دیوسالار رئیس گروه فنی و طراحی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون مدیرکل دفتر امور فنی و تهیه طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس گروه تهیه طرح‌های توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن، مسئول تهیه طرح‌های بهسازی بافت باارزش روستایی و روستاهای هدف گردشگری در بنیاد مسکن، عضو کمیته فنی شورای‌عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سال ١٣٨٨تاکنون در کمیته مذکور، مشاور معاونت فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از سال ١٣٨٨ تا١٣٩٢ و دبیر کمیته فنی بررسی و تصویب طرح‌های شهری سازمان زیباسازی و مسئول تهیه طرح‌های روستاهای کشور از سال ١٣٩٣ تاکنون و مسئول مصاحبه استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای جذب نیروی انسانی (کارشناس فنی) در کل کشور به چشم می‌خورد.

کد خبر 579305

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران ساری استانداری مازندران استانداری بنیاد مسکن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه طرح امور عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه

 

رستگاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 

با پیگیری ۳ نماینده، پرونده ارتقا ۳ شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور  ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران  صادر شد.  

وی اظهار داشت: این کار با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید.  

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده شهرستان‌های یزد و میبد هم برای تبدیل به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است.  

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان