Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خانه‌ مینایی ۱۲ اتاق، حیاط شمالی و جنوبی، اتاق‌ های زمستانه و تابستانه، آشپزخانه، آب انبار و طاقچه‌هایی زیبا دارد. با اینکه معماری خانه مربوط به دوره‌ قاجار است اما از معماری فرنگی زمان خود در قسمت‌های گچ‌بری اتاق‌ها، شومینه‌های دیواری، شکل اتاق‌های خواب و نشیمن و حتی آشپزخانه تاثیر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمبل زیبای خانه مینایی، دو طاووس و تندیس تاج پادشاه قاجاری است که بر نمای خارجی خانه نقش بسته است. زیبایی این سمبل را طراحی، معماری و سایر ریزه ‌کاری‌های به کار رفته در نمای خارجی خانه تکمیل کرده است. در سال‌های اخیر خانه‌ مینایی به موزه‌ تبدیل شده است؛ موزه‌ای با هفت روایت‌خانه با عناوین «داستان ‌خیابان ‌ولی‌عصر»، «هفت‌ خوان»، «قصه‌ ‌یک ‌مکان»، «دیروز و امروز»، «خانه‌ مینایی»، «شهروندان‌ ولی‌ عصر(عج)» و «هنر و ادبیات.»

خانه مینایی در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، کوچه کریمی طینت قرار دارد.

 

*پیسنهاد، فیلم های زیر را هم ببینید: 

فیلمی از همدان در دوره قاجار از آرشیو فیلمی روسیه ای (فیلم) قدیمی ترین تصاویر از مراسم عزاداری در زمان قاجار (فیلم)

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل