Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به نقل از روابط عمومی این مجتمع صنعتی مهندس یوسف حسنی در مجمع عمومی عادی سال 1400 پتروشیمی خراسان که با حضور سهامداران آن برگزار شد اظهار داشت: به پیشنهاد هیات رئیسه و تایید سهامداران به هر سهم هزار و 435  تومان سود تخصیص یافت.

وی اظهارداشت: سال گذشته توانستیم حدود 570 هزار تن اوره 332 هزار تن آمونیاک و 20 هزار تن ملامین تولید کنیم و مبلغی بالغ بر 131 میلیون دلار صادرات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسنی افزود: با پیشنهاد ما و تصویب مجمع عمومی شرکت بودجه مسئولیت اجتماعی پتروشیمی خراسان بیش از دو برابر افزایش یافت تا مشارکت بیشتری در عمران و آبادانی استان داشته باشیم.

یه گفته وی، پتروشیمی خراسان امسال بودجه مسئولیت اجتماعی را تا سقف 270 درصد افزایش داده است تا سهم بیش‌تری در عمران و آبادانی استان ایفا کند.

بزرگترین سرمایه گذار پتروشیمی خراسان هلدینگ سرمایه گذاری نفت گاز و پتروشیمی تامین "تاپیکو" از هلدینگ های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی "شستا" است.

 شرکت پتروفرهنگ، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و سهامداران حقیقی از دیگر سهامداران این مجتمع اقتصادی هستند.
این شرکت سالانه حدود 600 هزار تن کود شیمیایی اوره، 330 هزار تن آمونیاک، 20 هزار تن کریستال ملامین و 500 تن ازت مایع تولید می کند.
طرح مجتمع پتروشیمی خراسان از سال 1371 آغاز و در بیش از چهار سال با صرف هزینه 524 میلیون دلار و 520 میلیارد ریال ساخته شد و در تیر ماه 1375 با حضور رئیس جمهور وقت مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سود پتروشیمی خراسان سرمایه گذاری مسئولیت اجتماعی پتروشیمی خراسان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند

رحیمی معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: پارسال با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبود یافته شغل ایجاد شده است.

او با اعلام اینکه برای اشتغال این افراد پارسال تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آ‌ن‌ها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است. 

بیشتر بخوانید

۳۸۴۸ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد شد

رحیمی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، اظهار کرد: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند