Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ۶ ماه مهلت دارند جاده‌های گلزارهای شهدا را ساماندهی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کیامرث حاجی‌زاده در نشست ساماندهی گلزارهای شهدای استان گفت: از محل اعتبارات وزارت نفت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای باشت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ساماندهی گلزار شهدا انجام شده افزود: برخی‌ها طوری سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار هیچ خدماتی صورت نگرفته در حالی که هر چه در کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده همه خدمات ۴۳ سالی انقلاب اسلامی است، بنابراین توصیه می‌کنم از ناامید کردن جامعه بپرهیزید.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی به یادمان‌های شهدا گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی ۶۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق مختلف استان در نظر گرفته شده اما هنوز برخی گلزارها آبرسانی نشدند مگر ۵۰ یا ۶۰ گلزار شهید چقدر اعتبار و هزینه می‌خواهد که هنوز این کار صورت نگرفته است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه عملیات برق‌رسانی، آبرسانی و گازرسانی به گلزارهای شهدا ظرف سه ماه آینده تعیین تکلیف شود، عنوان کرد: بعد از این زمان هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت جاده گلزارها و یادمان‌های شهدا هم اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی، راهداری و بنیاد مسکن مکلف هستند ظرف ۶ ماه آینده همه جاده منتهی به گلزارهای شهدا را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه در تپه نورالشهدا یاسوج اقدامات خوبی همراه با معماری خاصی به کار رفته است گفت: برای فاز دوم تپه نورالشهدا یاسوج نیازمند اعتبار هستیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گلزارهای شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد