Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک به نبیه بری جهت برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی لبنان و انتخاب مجدد وی به عنوان رییس مجلس این کشور، گفت: انتخابات پارلمانی در لبنان را در شرایط حساس کنونی منطقه، گامی مهم در ایجاد آرامش و ثبات در این کشور می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به نبیه بری برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی لبنان و انتخاب مجدد وی به عنوان رییس مجلس این کشور را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف در این پیام برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی در لبنان را در شرایط حساس کنونی منطقه، گامی مهم در ایجاد آرامش و ثبات در این کشور دانست.

رییس مجلس شورای اسلامی در پیام خود بر حمایت همه جانبه کشورمان از لبنان و تداوم رابطه عمیق و دوستانه فی‌مابین تاکید کرد.

قالیباف در بخشی از این پیام با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه جمهوری ‌اسلامی ایران و لبنان، افزود: توسعه مناسبات پارلمانی میان مجالس دو کشور به تداوم و تقویت ارتباطات برادرانه فی‌مابین کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس مجلس لبنان قالیباف نبیه بری انتخابات پارلمانی رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم