Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه قطر در دیدار با همتای سعودی خود در ریاض، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر با «فیصل بن فرحان آل سعود» همتای سعودی خود در حاشیه نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، دیدار کرد.

وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که دو طرف در این دیدار به بررسی دیدگاه‌های دو کشور درباره پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و تقویت هماهنگی مشترک در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی به منظور تحقق ثبات و امنیت منطقه و جهان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه قطر همچنین در دیدار جداگانه با «سرگئی لاوروف» همتای روسی خود، بر آمادگی دوحه برای کمک به تلاش‌های بین‌المللی و منطقه‌ای جهت پیدا کردن راهکار مسالمت‌آمیز فوری بحران روسیه-اوکراین تأکید کرد.

وزارت خارجه قطر اعلام کرد که در این نشست روابط و همکاری دوجانبه قطر و روسیه، راهکارهای تقویت و توسعه این روابط و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به خصوص در رابطه با بحران روسیه-اوکراین و پیآمدهای آن بر امنیت غذایی جهانی و بازار انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر خارجه قطر در این نشست بر موضع کشورش مبنی بر پایبندی به منشور سازمان ملل و اصول تثبیت شده حقوق بین‌الملل از جمله تعهدات مندرج در این منشور در خصوص حل‌وفصل اختلافات بین‌المللی از طریق راه‌های مسالمت‌آمیز و اجتناب از تهدید یا استفاده از زور، تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر خارجه قطر عربستان سعودی شجره خبیثه ملعونه وزیر خارجه قطر بین المللی منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با عبدالله جوپ وزیر خارجه مالی گفت و گو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه از صبح امروز با وزرای خارجه مصر، اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، بنگلادش، سودان و همچنین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرده است.

رایزنی‌های امروز امیرعبداللهیان با سامح شکری و فیصل بن فرحان همتایان مصری و سعودی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096733

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌ بن‌ فرحان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند