Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کلیبر با تبریک دهه کرامت، تلاش شبانه‌روزی دولت در رفع مشکلات مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:  در مسیر خدمت رسانی و برطرف کردن دغدغه های مردم لازم است، در کنار رئیس جمهور  همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم با اتحاد و همدلی دست به دست هم داده تا شرایط به نفع مردم اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مقطعی اعتبارات به جای اینکه به طرح‌های زیرساختی اختصاص یابد در امور اجرایی هزینه شد اما این دولت مصمم است با انضباط مالی کمبودها و کارهای عقب  مانده گذشته را جبران کند تا به واسطه آن اعتماد و سرمایه اجتماعی تقویت شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: اگر در دوره گذشته در دستگاههای اجرایی رخوت و سستی حاکم بود امروز وقت تلاش کار و مجاهدت برای آبادانی کشور و حل و فصل گرفتاری‌های مردم است. حسینی در ادامه تسهیل سرمایه گذاری داخلی و خارجی را با اهمیت دانست و گفت: باید روند فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و زمینه فعالیت  آسان آنها فراهم شود تا بدون گرفتاری و پیچ و خم های اداری بتوانند فعالیت کنند و در این راستا دولت اهتمام ویژه ای برای رفع موانع و تسهیل اعطای مجوزهای لازم دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود:  لازمه رسیدن به رشد ۸ درصدی که دولت در بودجه پیش‌بینی کرده، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و در این راستا دولت اقدامات لازم از جمله تعامل و ارتباط نزدیک با همسایگان را با جدیت پیگیری می کند.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت در قالب سفرهای استانی با توجه به آمایش سرزمینی به دنبال رشد متوازن در سراسر کشور است و روند اجرای مصوبات سفرهای استانی بلافاصله توسط معاون اجرایی رییس جمهور با جدیت پیگیری می شود.

 حسینی توجه به جاذبه های گردشگری و طبیعی منطقه کلیبر را مورد تاکید قرار داد و گفت:باید مزیت های این منطقه در حوزه گردشگری مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و زیرساخت های لازم در این زمینه تکمیل شود  و اینکار می تواند آثار و برکات فراوان اقتصادی برای مردم منطقه داشته باشد.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دولت مردمی، دولتی نیست که نسبت به گرفتاری مردم بی تفاوت باشد همچنان که در سیل در چندجای نقطه کشور و ریزش ساختمان در آبادان، بلافاصله وزرا و مسئولین مربوطه در محل حادثه حاضر شده و به مدیریت بحران پرداختند.  همه تلاش دولت این است که در خدمت مردم باشد.

 وی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها آن را اقدامی بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و گفت:  از آن جایی که دولت مردمی دولت تحول است و نمی خواهد به وضع موجود که برای مردم راضی کننده نیست، ادامه دهد لذا مصمم است شرایط موجود را به نفع مردم متحول کند و بی تردید اجرای این طرح در نهایت به نفع مردم تمام خواهد شد البته لازمه آن این است که همه دست به دست هم کمک و یاری کنند. دولت با این اقدام خود نشان داد که هرجا اشکال و بیماری را تشخیص دهد، بلافاصله برای آن علاج آن اقدام می کند.

معاون رئیس جمهور گفت:همچنان که در عرصه  علمی و دفاعی توانمندی‌های قابل توجهی به دست آورده ایم، بدون تردید در حوزه جهاد اقتصادی نیز با روحیه تلاش، پشتکار و مجاهدت می توانیم آینده بهتر و درخشانی برای مردم عزیزمان و نظام الگو و الهام بخشی برای ملت های منطقه رقم بزنیم.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: حسینی طرح توزیع عادلانه یارانه ها نفع مردم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر