Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، باقر خلیلی روز پنجشنبه در جلسه رسد توسعه و شکوفایی تعاونی‌های این استان افزود: از کل این شرکت‌ها، بیش از سه هزار تعاونی در آذربایجان‌غربی وضعیت مشخصی ندارند که در همین راستا کمیته تعاونی‌های مشکل دار جهت بررسی وضعیت آنان تشکیل شده است.

رییس اتاق تعاون آذربایجان‌غربی همچنین از اشتغال بیش از یک هزار و ۸۱۴ نفر در شرکت‌های تعاونی استان خبر داد و اظهار کرد: وظیفه اتاق تعاون برگزاری نمایشگاه در داخل و خارج کشور و ارتباط با تجار کشورهاست و امسال درخواست برگزاری چهار نمایشگاه در خارج از کشور و پذیرش بازرگانان و تجار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعاونی‌های دانش بنیان پیش از این یک مورد بود، که امسال به هفت مورد رسیده و سه مورد توسط استاندار بازدید شده است.  

به گفته وی، مرکز نوآوری توسعه تعاون با اعتبارات دریافت شده از مرکز در حال تجهیز و توسعه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بیشترین مشکلات مربوط به تعاونی‌هاست و بخش تعاون در کشور همیشه مظلوم واقع شده است.

محمد حضرت پور اظهار کرد: بروکراسی اداری سبب بروز مشکلات تعاونی‌ها شده و با برگزاری جلسه در وزارتخانه مشکلات تعاونی‌ها را به حضور وزیر خواهیم رساند.

اتاق تعاون آذربایجان‌غربی شامل ۹ اتحادیه و بیش از ۴۰۰ شرکت تعاونی می‌باشد که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی تعاونی ارومیه دانش‌بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی تعاونی مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی تعاونی ارومیه دانش بنیان آذربایجان غربی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی