Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس‌زاده صبح پنجشنبه در نشست کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا با اشاره به خشکسالی‌های چند ساله در استان بیان کرد: با توجه به خشکسالی‌های چندین ساله و خیزش گرد و غبار، سلامت مردم توسط همه متولیان مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار اطلاع رسانی دقیق و هشدارهای لازم در شرایط اضطراری شد و تاکید کرد: باید اطلاع رسانی‌ها دقیق باشد تا مردم به خصوص گروه‌های حساس و سالمندان با مشکل مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده بیان کرد: در شرایط اضطرار آلودگی هوا اگر هواشناسی قائل بر تداوم آلودگی‌ها باشد با هماهنگی اعضای کارگروه، پیشنهاد اعمال تعطیلات بررسی و هرگونه تصمیم‌گیری به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه نسبت به جذب منابع مالی مورد نیاز از وزارتخانه‌های متبوع اقدام کنند، اظهار کرد: این امر باعث می‌شود در شرایط اضطرار هماهنگی‌های لازم به‌خوبی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین خواستاریم اعتبارات مقابله با گرد و غبار و آلودگی هوا باید به‌صورت تخصصی هزینه شود تا نتیجه تخصیص اعتبارات سالانه بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

کد خبر 5505386

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی گرد و خاک بیرجند بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار تبریز میلاد حضرت معصومه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • هلال احمر آماده باش است
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان