Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی‌ حیدری روز پنجشنبه در نشست کمیته استانی هیات امنای‌ دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری افزود: معلمان باید پرچمدار حرکت‌های جهادی و انقلابی باشند و در قبال مسائل جامعه احساس مسئولیت کنند.

وی به نقش مهم نظام تعلیم و تربیت در شکل‌دهی‌ شخصیت‌ افراد به ویژه دانش‌آموزان‌ اشاره و تصریح کرد: فرهنگیان و معلمان اثری بی‌بدیل‌ در تحقق گام‌ دوم انقلاب اسلامی دارند از این رو تربیت این قشر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری در ادامه با تاکید بر برگزاری مستمر نشست‌های کمیته استانی هیات امنای‌ دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: نباید برای ایجاد تحول در توسعه مجموعه دانشگاهی استان تنها به احداث فضاهای آموزشی بسنده کرد و لازم است برنامه‌ها در سه بخش کوتاه، میان و بلندمدت‌ تدوین و در نشست‌های هیات‌ امنا ارائه شود.

وی یادآور شد: لازم‌ است با تشکیل کارگروه‌های‌ زیرمجموعه کمیته استانی هیات‌ امنا دانشگاه فرهنگیان، روند توسعه‌ای‌ این‌ دانشگاه در استان به شکلی کارشناسانه‌تر پیگیری و تسریع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، مراقبت در جذب نیروی انسانی ویژه دانشگاه فرهنگیان، استفاده از ظرفیت خیرین برای ایجاد فضاهای مورد نیاز این دانشگاه، رفع مشکل تملک زمین در رحمتیه‌ شهرکرد برای احداث مجتمع پردیس‌های‌ فرهنگیان و رایزنی برای جذب اعتبارات ملی حوزه این دانشگاه را از موارد قابل پیگیری‌ در کارگروه‌های‌ تخصصی زیرمجموعه کمیته استانی هیات امنا بیان کرد.

حیدری افزود: آسیب‌شناسی‌ وضع موجود دانشگاه فرهنگیان نیز باید به درستی انجام شود تا در ادامه تربیت نسل دانش‌آموختگان‌ فرهیخته و محرک تولید در بخش‌های کارآفرینی‌ و دانش بنیان نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود تربیت‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان، افرادی انقلابی و عمل‌گرا در پاسداشت ارزش‌های الهی باشند، گفت: دانش‌آموختگان‌ این دانشگاه باید مروج سبک زندگی اسلامی ایرانی بوده و در تزریق روحیه امید به جامعه بکوشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به طرح موضوعات مرتبط با دانشگاه فرهنگیان در شورای آموزش و پرورش استان نیز اشاره کرد و افزود: برخی از دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به توسعه این دانشگاه را می‌توان در این شورا بررسی و مصوب کرد تا به روند کار در این حوزه سرعت داده شود.

به گزارش ایرنا، در نخستین نشست کمیته استانی هیات امنای‌ دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری که به ریاست استاندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های‌ شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی در پردیس بحرالعلوم‌ شهرکرد برگزار شد، کمک مجموعه‌های اداری و به ویژه اداره کل آموزش و پرورش برای فراهم شدن فضا و امکانات و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز به منظور جذب سهمیه تعیین شده در پذیرش دانشجو در سال تحصیلی آینده مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری دانشگاه فرهنگیان غلامعلی حیدری سودجانی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری دانشگاه فرهنگیان چهارمحال وبختیاری دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کمیته استانی هیات دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری

به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، ۶۵ استاد نمونه کشوری امسال معرفی شدند، که در بین آنها سه استاد دانشگاه اصفهان، یک استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و یک استاد دانشگاه کاشان حضور دارند.


اعضای هیات علمی نمونه دانشگاه اصفهان علی ربانی استاد گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، زهره حجتی استاد دانشکده علوم زیستی و فناوری و حسن سبزیان استاد دانشکده شیمی این مرکز علمی هستند.


حسین شریعتمداری، استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استادان نمونه کشوری معرفی شده است.


استاد نمونه معرفی شده از دانشگاه کاشان نیز محسن نیازی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی این دانشگاه است.
بر اساس این لیست استان اصفهان از نظر تعداد استادان منتخب پس از تهران، رتبه دوم را (همراه با آذربایجان شرقی) در اختیار دارد.


تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ استاد نمونه از بانوان هستند.


استادان نمونه کشوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۳۱ دانشگاه و با توجه به شاخص‌ها و سوابق آموزشی و پژوهشی و در گروه‌های آموزشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری انتخاب شدند.


اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟