Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امام جمعه موقت میبد در این مراسم گفت:مردم با وجود تحریم ها ، گرانی‌ها  و گرفتاریهای زندگی با حضور در همه عرصه ها از انقلاب اسلامی و ثمره شیرین امام راحل پاسداری می کنند که باید برای قدردانی و ماندگار شدن آنها در صحنه، رفع مشکلات اقتصادی جامعه مورد توجه مسئولان قرار گیرد و بر آن همت گمارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد اعرافی افزود: مردم به خاطر وجود انواع تحریم‌ها ، توطئه‌ها و گرانی‌ها در فشار هستند و به سختی زندگی می‌کنند و با این وجود حضور آنها در عرصه های مختلف ستودنی است و انشاالله این حضور آنها در صحنه ماندگار بماند.

وی ادامه داد: تقوای دینی و سیاسی برای همه ابعاد شاخص انقلابی بودن انسان است و  باید هر جا زمینه گناه برای وی فراهم شد تقوا پیشه کند تا از لغزش‌های سیاسی ، اجتماعی ، اخلاقی و اقتصادی دور بماند.

خادمان حرم رضوی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به بیان کرامات حضرت امام رضا  و خواندن دعا پرداختند و همچنین مردم دست و صورت خود را به پرچم حضرت رضوی متبرک کردند.

خادمان رضوی همچنین پرچم متبرک رضوی را بر سر تربت مرحوم آیت الله اعرافی امام جمعه فقید میبد بردند و ادای احترام کردند.

بازدید از کارخانجات کاشی در شهرک صنعتی و عیادت از بیماران در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) از دیگر برنامه های خادمان رضوی در میبد است.

مراسم جشن زیر سایه خورشید نیز امروز پنجشنبه شب در آستان مقدس امامزاده میر شمس الحق با حضور مردم ولایتمدار میبد برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها میبد انقلاب اسلامی ایران یزد شهرک صنعتی رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد انقلاب اسلامی ایران یزد میبد انقلاب اسلامی ایران یزد شهرک صنعتی رحلت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این دهه در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا خادمان و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) در روز ۲۱ اردیبهشت به زنجان برسند، افزود: قرار است خادمان به مدت سه روز در زنجان حضور داشته باشند.

این مسؤول در خصوص برنامه‌های خادمان حرم حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: این خادمان قرار است طی مدت سه روز برنامه‌های خود را در زندان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به اجرا بگذارند.

محمدی در رابطه با برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) نیز یادآور شد: این خادمان نیز برنامه‌های خود را به مدت یک هفته با عنوان «زیر سایه خورشید» در سطح استان به خصوص شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم به اجرا بگذارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ایجاد چایخانه آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های مهم در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شده است تا ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از چایخانه‌های آستان قدس رضوی ۲۱ چایخانه خواهد بود.

غلامرضا نظری، مدیر روابط‌عمومی شهرداری زنجان نیز در ادامه این نشست خبری یکی از رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه کرامت را افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوان این برنامه‌ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشت، باید از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6097478

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی