Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریبرز کرمی» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: بر اساس جمع بندی گزارش عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در سال ۱۴۰۰، نتایج ارزیابی دفاتر تخصصی و ستادی استان ها بررسی و از استان هایی که عملکرد برتر و قابل تقدیر در شاخص های عملکردی داشتند تقدیر شد.

وی اظهار کرد: با توجه ارزیابی های انجام شده و جمع‌بندی گزارشات استان‌ها توسط دفتر تخصصی ستادی؛ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه توانسته است به (مقام اول کشور) برسد، به پاس کسب این مقام «داریوش امانی» معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای" با اهدا لوح از زحمات مدیر کل و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین رتبه دوم، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی رتبه سوم را کسب، رتبه چهارم به استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت و استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان سیستان و بلوچستان به صورت مشترک موفق به کسب رتبه پنجم شدند.

آغاز بسیج تخلیه کالا های اساسی از بنادر جنوب کشور 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه همچنین از آغاز بسیج تخلیه کالا های اساسی از بنادر جنوب کشور خبر داد و گفت: بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

کرمی با اشاره به روند افزایش ورود کالاهای اساسی و پهلوگیری کشتی ها در بنادر، از بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل کالا به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و مایحتاج مردم برای توزیع در بازارهای مصرفی کشور و نهاده های دامی به استان خبر داد.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اهمیت تسریع در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز هم وطنان در اقصی نقاط کشور، برنامه ریزی منسجم و گستردگی، برای تقویت فعالیت ها و بسیج تمامی امکانات،  نیروی انسانی در جهت تخلیه کالاها از کشتی ها موجود در بنادر جنوبی کشور انجام شود است.

وی عنوان کرد که کمیته ویژه حمل و نقل کالا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شده است که وظیفه رصد و پیگیری لحظه ای از میزان سهمیه کالا، تعداد ناوگان اعزامی و ارسال گزارشات و اقدامات صورت گرفته به ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بصورت مستمر انجام می دهد.

وی در پایان افزود: همچنین با انجمن های صنفی حمل و نقل کالا، سایر سازمان ها و دستگاه های ذی ربط، جهت ایجاد هماهنگی و تعامل های بیشتر جلساتی برنامه ریزی و برگزار شد است.

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه کالای اساسی استان قزوین کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی استان قزوین کالای اساسی استان قزوین کرمانشاه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان حمل و نقل کالا کالاهای اساسی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیرجمشیدی گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۳۵ هزار و ۲۲۹ تن کالا به ارزش۱۵۵میلیون و ۶۲۴ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شد.

وی اظهار داشت: ذرت دامی با ارزش ۹۶ میلیون دلار، جو دامی با ارزش ۲۰ میلیون دلار، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی و نباتی با ۲۵ میلیون دلار، کک نفتی با ارزش ۳ میلیون دلار و چوب با۳ میلیون دلار مهم‌ترین اقلام عمده وارداتی به گمرکات مازندران در مدت یادشده هستند.

جمشیدی بیان داشت: امارات حدودا ۲۲۶ هزار تن کالا به ارزش ۷۸ میلیون دلار، روسیه ۷۷ هزار تن کالا به ارزش ۳۴ دلارمیلیون، ترکیه با ۱۰۰ هزار تن کالا به ارزش ۳۱ میلیون دلار، انگلستان با سه هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیون و ۵۹۱ هزار دلار و سنگاپور با ۸ هزار تن کالا به ارزش ۲میلیون دلار پنج کشور اول طرف معامله در حوزه واردات به گمرکات مازندران بودند که در مجموع ۴۱۵ هزار تن از وزن و ۱۴۹ میلیون دلار از ارزش کالا‌های وارداتی گمرکات مازندران در فروردین ماه سال‌جاری مربوط به این کشور‌ها است.

وی افزود: واردات کالا از این پنج کشور ۹۵ درصد از کل وزن و ۹۶درصد از کل ارزش واردات گمرکات مازندران را دربرمی‌گیرد.

جمشیدی با اشاره به واردات کالا‌های اساسی از گمرکات مازندران اظهار داشت طی این مدت ۴۱۳ هزارتن کالای اساسی شامل ذرت دامی، جو دامی، چربی‌ها وروغن‌های حیوانی و نباتی و خوراک آماده دام به ارزش ۱۴۲ میلیون و ۶۶۶ هزار دلار از طریق کمرکات نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار وارد کشور شده که از نظر وزنی ۶۳ درصد و از نظر ارزشی ۲۷درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهند.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل