Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:39:47 GMT

آخرین فرماندار دولت روحانی در کردستان عزل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۴۱۱

آخرین فرماندار دولت روحانی در کردستان عزل شد

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان کامیاران و از نیروهای ستاد انتخاباتی روحانی در کردستان از سمت خود عزل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران و از نیروهای «برستادی» ستاد انتخاباتی روحانی در کردستان، پس از گذشت 4 سال بألاخره به عنوان آخرین فرماندار شهرستان‌های استان از سمت خود عزل و جایش را به یک نیروی دیگر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رمضانی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کامیاران خواستار همکاری و تعامل همه جریانات سیاسی و فکری با فرماندار جدید این شهرستان شد و اظهار داشت: امیدواریم در این دوره مدیریتی مشکلات و ظرفیت‌های کامیاران احصا و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان کردستان و شهرستان کامیاران دارای ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بی‌نظیری است، گفت: دو پتانسیل گردشگری و کشاورزی در شهرستان کامیاران با ایجاد زیرساخت‌ها و صنایع تبدیلی مرتبط می‌توانند موتور محرکه این شهرستان برای توسعه همه جانبه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان وجود نیروی انسانی توانمند و فرهیخته را از دیگر ظرفیت‌های استان و شهرستان کامیاران برشمرد و تصریح کرد: کردستان با داشتن منابع طبیعی، نیروی انسانی کارآمد و غنای فرهنگی موجود می‌تواند طلایه‌دار پیشرفت و تعالی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در کشور باشداما برای تحقق این مهم، همه باید با یکدیگر متحد و منسجم شوند.

رمضانی با بیان اینکه دولت به همه سلایق سیاسی کردستان تا زمانی که زیر پرچم انقلاب باشند و منافع ملی را مد نظر قرار دهند، احترام خواهد گذاشت، عنوان کرد: به مردم شهرستان کامیاران تعهد می‌دهیم از هر امکان و ظرفیتی برای کمک و توسعه این شهرستان استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی: دخالت در انتصاب‌ها آسیب پیش روی نمایندگان مجلس است + فیلمجهش چشمگیر انتصاب‌های غیربومی در استانداری البرز / نیروهای توانمند و کارآمد منطقه به کارگیری شوند

در پایان این مراسم کیوان شافعی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کامیاران معرفی شد.

انتهای پیام/489/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد