Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در سراوان، زاهدان و زابل و کشف بیش از نیم تن مواد افیونی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای به حوزه شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان سراوان پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، روز گذشته اعضای این باند را که در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در محور ناهوک- سراوان بودند، شناسایی کردند.

درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر/ بیش از یک تن مواد افیونی کشف شدکشف 575 کیلو انواع مواد مخدر در غرب پایتخت / 743 سوداگر مرگ دستگیر شدند + تصاویرجزئیات جدید از بازداشت نیروی امنیتی سعودی حین قاچاق مواد مخدر در لبنان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با دو دستگاه خودروی 405 و یک دستگاه پژو پارس در حرکت بودند به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر شدند و پس از ساعتی درگیری با آتش پرحجم تکاوران پلیس روبرو شده و با استفاده از تاریکی شب و صعب‌العبور بودن منطقه به ارتفاعات متواری شدند.

سردار طاهری ادامه داد: در این عملیات سختکوشانه ضمن دستگیری یک سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای متوقف شده قاچاقچیان مقدار 200 کیلو و 700 گرم حشیش و 280 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی به عملیات هماهنگ و همزمان ماموران انتظامی در شمال سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و گفت: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان‌های زاهدان محور زاهدان-تله سیاه و شهرستان زابل، ضمن توقیف دو دستگاه خودروی 405 متعلق به قاچاقچیان، دو سوداگر مرگ دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای آنان 74 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 554 کیلو و 700 گرم انواع مواد افیونی در این دو عملیات بر حضور مقتدارنه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب استان در گلوگاه‌ها و تشدید کنترل محورهای اصلی و فرعی و همچنین ارتفاعات استان در راه مقابله با ورود مواد مخدر به استان تاکید کرد.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار شجاعی گفت: ماموران مرزبانی استان از قصد ورود یک محموله قاچاق پرندگان زینتی به کشور مطلع شدند.
وی گفت: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کند با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی استان افزود: در این عملیات ۲۲۴ قطعه پرنده زینتی از نوع" عروس هلندی" و "مرغ مینا"و ۳۲ قلاده میمون کشف شد.
سردار شجاعی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان داشت: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری بایستی از طریق مبادی قانونی انجام گیرد.
کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد