Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@05:16:43 GMT

ستاره رم جانشین کین در تیم ملی فوتبال انگلیس!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۴۴۵

ستاره رم جانشین کین در تیم ملی فوتبال انگلیس!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته خبری امروز _پنجشنبه، دوازدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* نیوکاسل یونایتد در حال بستن قرارداد برای جذب هوگو اکیتیکه مهاجم رمس فرانسه با مبلغی حدود ۳۶ میلیون پوند است.

* پل پوگبا با ۳.۷۸ میلیون پوند پاداش وفاداری زمانی که در پایان ماه منچستر را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند، می‌تواند تیم جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

* تیم فوتبال هادرزفیلد تاون پس از شکست مقابل ناتینگهام فارست در پلی آف صعود به لیگ برتر، به خاطر پنالتی اشتباهی که علیه این تیم اعلام شده توضیح می‌خواهد از رؤسای داوری، چون معتقدند این اشتباه ممکن است ۲۰۰ میلیون پوند برای آنها هزینه داشته باشد.

* به گفته‌ای جنت مسوت اوزیل، علی‌رغم محرومیت مداومش از تیم اصلی باشگاه، او در تابستان امسال فنرباغچه را ترک نخواهد کرد.

* منچستریونایتد از نزدیک "یورین تیمبر" را زیر نظر دارد و ستاره آژاکس را علی‌رغم انجام دو دور مذاکره با دیوید کارمو، مدافع میانی براگا، اولویت خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است.

* منچسترسیتی، روز شب گذشته زمانی که مربی سرشناسش کارلوس وینسس تصمیم خود را مبنی بر جدایی از قهرمان لیگ برتر لغو کرد، با شوکی مثبت رو به رو شد.

* گرت ساوتگیت آماده است تا به تامی آبراهام این فرصت را بدهد تا جایگاه خود را به عنوان جانشین کین برای جام جهانی در بازی‌های آتی لیگ ملت‌ها تثبیت کند.

* کلر کانر، مدیر اجرایی موقت بانک مرکزی اروپا، موافقت کرده است که نقش خود را در چندین کمیته کلیدی MCC پس از ابراز نگرانی در مورد تضاد منافع احتمالی توسط چندین رئیس بخش، کنار بگذارد.

تلگراف:

* مایک رایلی، رئیس داوران لیگ برتر، در نبردی برای حفظ سمت خود در پی بازگرداندن هوارد وب داور سایق انگلیسی به نقش مدیریت داوری است.

* حدود ۱۰۰ میلیون پوند توسط گرگ نورمن گلف باز سابق و کار آفرین فعلی استرالیایی پرداخت شده است تا داستین جانسون گلف باز ۳۷ ساله آمریکایی
ثبت نام شوکه کننده خود را در لیگ گلف تحت حمایت عربستان سعودی تضمین کند.

ایندیپندنت:

* استون ویلا اوایل تابستان برای تقویت ترکیب خود امسال وارد عمل شده است و اگر استیون جرارد موافقت کند، سه خرید جدید دیگر ممکن است انجام شود

دیلی اکسپرس:

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال آرسنال قرار است اولین خرید تابستانی خود را ظرف ۱۰ روز آینده رسمی و اعلام کند.

* منچستریونایتد و تاتنهام پس از اینکه "میلان اشکرینیار" مدافع میلان، آینده خود را به اینترمیلان پیوند زد، از اقدام او ناامید شدند، چراکه به شدت خواهان جذب او بودند.

* سلتیک و مدافع فراموش شده "اوسازه اورهوگید" درحال آماده کردن خود برای یک نقل و انتقال هستند که طی آن در تابستان امسال او در یک انتقال دائمی به اوستنده بلژیک خواهد رفت.

سان اسکاتلند:

* سران تیم فوتبال سلتیک علاقه خود را به جذب آیدومو ایماخو ستاره باشگاه "شامروک روورز" ایرلند نشان داده‌اند.

کد خبر 579347

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا فوتبال اروپا تامی آبراهام رم ایتالیا انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس لیگ انگلیس لیگ برتر انگلیس روزنامه های ورزشی انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!

یک خبرگزاری مدعی شد سه ستاره پرسپولیس در رادار یک باشگاه قطری قرار گرفته اند.

طرفداری | رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر، از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!