Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:02:14 GMT

ضرب و شتم ۲ جنگلبان رشتی توسط قاچاقچیان چوب

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۴۹۲

ضرب و شتم ۲ جنگلبان رشتی توسط قاچاقچیان چوب

به گزارش خبرنگار مهر، میر حامد اختری ظهر پنج شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به زخمی دو جنگل بان رشتی، اظهار کرد: دو جنگل بان در منطقه جنگلی لاکان رشت در حین برخورد با ۸ قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این دو جنگل بان از ناحیه دست مجروح و در بیمارستان بستری شدند، افزود: روی دست یکی از جنگلبانان عمل جراحی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر حال مصدومان مساعد است، ادامه داد: یکی از جنگلبانان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده است.

وی با بیان اینکه بیش از سه تن چوب جنگلی قاچاق نیز توقیف شد، گفت: این قاچاقچیان که شناسایی شده‌اند، پس از درگیری از صحنه جرم متواری و تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

اختری همچنین با اشاره به مصدوم شدن یکی دیگر از کارکنان منابع طبیعی در درگیری با هفت نفر از متصرفان یک قطعه زمین ملی در روستای انگل بر شهرستان سیاهکل، افزود: متهمان پس از مصدوم کردن این مأمور از صحنه جرم فرار کردند.

وی به تلاش نیروی انتظامی برای پیدا کردن این متصرفان و برخورد جدی با آن‌ها اشاره و تصریح کرد: فرد مصدوم ابتدا در بیمارستان سیاهکل و سپس برای درمان تکمیلی در بیمارستان لاهیجان بستری شد.

کد خبر 5505425

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگلبان قاچاق چوب اداره کل منابع طبیعی گیلان بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد تبریز احتکار میلاد حضرت معصومه سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان طی 10 روز گذشته در مرز دوغارون خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا افزود: در این ارتباط ۱۳ قاچاقچی سوخت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، شجاع ضمن قدردانی از مرزبانان در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، اذعان داشت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • اعلام حمایت جمعی از بانوان رشتی در اجرای طرح نور فراجا
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم