Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی موسوی روز پنجشنبه به رسانه‌ها گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهدای ثواب طرح تلاوت نور به روح مطهر امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵خرداد، مشارکت در اعزام کاروان به مرقد امام(ره) و سخنرانی و مداحی در مساجد استان سمنان می‌شود. 

وی افزود: تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) کشور را از ذلت دوران ستمشاهی به اوج عظمت در دوران انقلاب اسلامی رساند و وظیفه همگان است که در تجلیل و نگرش بر سیره سیاسی و الهی این شخصیت مبارز دنیای اسلام کوشا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

موسوی با اشاره به اینکه توجه به مبانی اندیشه های امام خمینی (ره) باعث بیمه انقلاب در برابر توطئه دشمنان و بیگانگان شد افزود: تداوم نظام اسلامی ایران اکنون استکبار جهانی را به وحشت افکنده است، زیرا مردم راه امام (ره) را به خوبی شناخته اند و در حال حاضر با قدرت و روشنگری، به این مسیر ادامه می‌دهند. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، افزود: مردم ایران اسلامی این نکته را با جان و دل پذیرفتند و به آن عمل کردند و اکنون نیز مردم با وجود سلایق مختلف، گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند که این فرمانبرداری نیز خاری در چشم دشمنان است. 

موسوی با بیان اینکه تجلیل از امام راحل به معنای حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: آئین‌های سالگرد ارتحال امام راحل با هدف آشنایی بیشتر با دیدگاه ها و منویات ایشان برگزار می‌شود و این موضوع اکنون نیاز اساسی انقلاب اسلامی است. 

وی افزود: برگزاری آئین های ارتحال و آشنایی با اندیشه های امام راحل، بیعت مجدد با آرمانهای امام خمینی (ره) است و رهنمودهای جانشین امام راحل (ره)، یعنی مقام معظم رهبری هر ساله در سالگرد امام خمینی (ره) راهگشای تداوم مسیر نظام اسلامی است. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برنامه‌های سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: این برنامه ها با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،نهادها و دستگاه های اجرایی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان برگزار خواهد شد. 

موسوی با بیان اینکه برنامه های محوری در همه شهرهای استان که نماز جمعه در آن اقامه می شود برگزار می شود، گفت: سخنرانان توانمندی برای این مراسم دعوت شده اند تا به بیان مسایل مختلف در سیره امام راحل و مسایل روز جامعه بپردازند. 

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد سمنان کانون فرهنگی هنری مساجد امام خمینی رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد سمنان کانون فرهنگی هنری مساجد قیام ۱۵ خرداد سمنان کانون فرهنگی هنری مساجد امام خمینی رحلت امام خمینی مساجد استان سمنان فرهنگی هنری مساجد امام خمینی برنامه ها امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) لرستان، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.
حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر افزود: امام خمینی (ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد بلکه به اسلام هویت داد و اسلام و مسلمانان را شخصیت بخشید.
شمسی‌فرگفت: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند را مدیون امام هستند، بنابراین بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد بُردی برای جهان اسلام و ایران است، به ویژه بعد از عملیات وعده صادق این مراسم بیشتر به زیر ذره‌بین می‌رود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی باشکوه برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان نیز گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به اندیشه‌های دینی و ذهن‌های بیدار هویت بخشید.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این اندیشه ظلم ستیزانه امروز بیش از هر زمان دیگری جهانی شده و نمونه آن حرکت معنادار دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین است که به‌خوبی ثابت می‌کند اندیشه امام در سراسر جهان گسترش یافته است.
 وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان‌کرد: سلسله نشست‌های تبیینی جهت بازشناسی اندیشه‌های حضرت امام (ره) توسط اساتید حوزه و دانشگاه در سطوح مختلف برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: در روز چهاردهم خرداد نیز مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و نظیر این مراسم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است