Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:31:30 GMT

جشنواره ملی «راه روشن» در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۷۳۲

جشنواره ملی «راه روشن» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: این دهه از عید قربان تا عید غدیر است که این ایام بسیار قابل توجه بوده و برنامه‌های متنوعی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و ترویجی را در این ایام خواهیم داشت گفت: نهادهای مردمی و دستگاه‌های اداری همه باید پای کار باشند تا امسال برنامه‌ها باشکوه‌تر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر بنیاد غدیر در استان همدان هدف از این برنامه‌ها را آشنایی مردم با فرهنگ غدیر و ادای حق غدیر دانست و افزود: با غنی‌سازی برنامه‌ها مردم با اهداف حکمرانی علوی و فرهنگ علوی آشنا می‌شوند.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره ملی «راه روشن» اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی و آموزشی با موضوع تربیت در نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، زیرا مقوله تربیت نیاز امروز جامعه ماست و هر کجا تربیت درستی را داشتیم، نتیجه مطلوبی دریافت کرده‌ایم.

حسنی‌حلم با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های علمی(مقاله)، ادبی (شعر و داستان)، فضای مجازی(ایجاد صفحه اینستاگرام و ایجاد کانال‌های شبکه‌های مجازی و در بخش چندرسانه‌ای(کلیپ، موشن و پادکست) برگزار می‌شود افزود: از همه اقشار به ویژه دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، دانش‌آموزان، فعالان فضای مجازی برای شرکت در این جشنواره دعوت می‌شود.

وی اختتامیه جشنواره ملی راه روشن را دهه امامت و ولایت سال جاری دانست و گفت: ممکن است که به علت طولانی شدن روند انتخاب آثار برتر، اختتامیه با تاخیر برگزار شود.

دبیر بنیاد غدیر استان همدان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در این زمینه بسیار می‌توانند کمک‌رسان بوده و تبلیغ این جشنواره را داشته باشند گفت: کمیته‌های اجرایی جشنواره نیز تشکیل شده است و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی از پیش‌بینی اهدای هدایای نفیس به نفرات برگزیده هر بخش جشنواره یادآور شد: نفر اول هر بخش یک میلیون تومان وجه نقد به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی، نفر دوم هر بخش ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی و نفر سوم هر بخش ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی اهدا خواهد شد.

حسنی‌حلم تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند شیوه‌نامه را از سایت Bonyad.qadir.com دریافت کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره راه روشن دهه امامت و ولایت بنیاد غدیر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!