Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:59:16 GMT

کشف ۱۵ تن برنج ایرانی احتکار شده در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۸۷۰

کشف ۱۵ تن برنج ایرانی احتکار شده در شهرکرد

سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: در راستای اجرای طرح بازدید از انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکار در یکی از مناطق شهرکرد مطلع شدند.

ماموران برای بررسی‌های بیشتر به مکان مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان‌ها ۱۵ تن برنج ایرانی احتکار شده کشف کردند و پس از سیر مراحل قانونی تحویل انبار اموال تملیکی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

محتکر روغن خوراکی در لردگان جریمه شد

ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی احتکارکالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی

اگر بتوانید کالای مورد نیازتان را به‌صورت اقساطی، بدون واسطه از فروشندگان معتبر محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی بخرید چطور؟ آیا حاضر هستید وارد وب‌سایتی شوید که شما را با مجموعه‌ای از برندهای معتبر این محصولات آشنا می‌کند و با تیم پشتیبانی خود به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن کالای مورد نیازتان را خریداری کنید؟ اگر جواب شما بله است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم تا خیالتان از بابت خرید محصولات لوازم دیجیتال و خانگی راحت شود و با همین مقدار پولی که الان دارید، خرید خود را انجام دهید.

با کالامارکت بیشتر آشنا شوید؟

کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاهی است که در آن تعداد زیادی از فروشندگان محصولات دیجیتال و خانگی انواعی از محصولات خود را به مشتریانی که به دنبال خرید اقساطی هستند و می‌خواهند کالاهای با کیفیتی را خریداری کنند، عرضه کرده‌اند. شما با مراجعه به کالامارکت می‌توانید به‌صورت اقساطی، همین الان کالای موردنظر خود را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شهر از ایران هستید، بعد از خرید، کالای مورد نظرتان در سریع ترین زمان ممکن به در منزل شما ارسال میشود.

اگر نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در کالامارکت شک دارید، باید بدانید که محصولات ارائه شده در این وبسایت دارای گارانتی هستند. مزایای خرید از کالامارکت به این موارد محدود نمی‌شود در بخش بعدی مقاله به طور کامل مزایای خرید از این مارکت پلیس را معرفی می‌کنیم.

مزایای خرید از کالا مارکت اگر پول کافی برای خرید محصولات خانگی و دیجیتال مورد نیازتان را ندارید کالا مارکت برای شما مناسب است. بدون نیاز به ضامن تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید وام بگیرید و کالای موردنظر خود را خریداری کنید و وام خود را در اقساط تعیین شده پرداخت کنید. برای بازپرداخت اقساط وام خود کمترین کارمزد برای شما در نظر گرفته می‌شود. بعد از دریافت کالای خریداری شده، ۷ روز امکان بازگشت کالا برای شما وجود دارد. تنوع محصولات دیجیتال و خانگی کالا مارکت شما را از سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک یا اینماد است و با خیال راحت میتوانید هزینه کالای موردنیازتان را از درگاه‌های بانکی این وب‌سایت بپردازید. در هر کجای ایران که باشید، بعد از خرید می‌توانید کالای خود را در منزل تحویل بگیرید. تمامی کالاهای ارائه‌شده در کالامارکت دارای گارانتی هستند تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. اگر قبل از خرید، حین خرید یا حتی بعد از خرید سؤالی داشتید، میتوانید هفت روز هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، از راهنمایی تیم پشتیبانی کالامارکت استفاده کنید.

چه محصولاتی در کالامارکت به فروش می رسد؟

محصولات ارائه شده در کالا مارکت را می‌توان به چهار دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

۱. لوازم خانه و آشپزخانه: اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید یا می‌خواهید وسایل خانه خود را تکمیل یا تغییر دهید، می‌توانید در کالامارکت انواعی از وسایل مختلف نظیر ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی، کولر گازی را که توسط شرکت‌های معتبری نظیر دوو، جی پلاس و اسنوا ساخته شده‌اند، تهیه کنید.

۲. کالاهای دیجیتال: اگر به دنبال خرید موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند و کنسول بازی آن‌هم به‌صورت اقساطی هستید، کالامارکت برای شما مناسب است.

۳. لوازم صوتی و تصویری: انواعی از برندهای مختلف تلویزیون، اسپیکر، ساندبار و بلندگو را می‌توانید در کالامارکت پیدا کنید.

۴. شمش و طلای گرمی: اگر به دنبال خرید شمش‌های طلای ۱۸ عیار در وزن‌های مختلف (بالای یک گرم) هستید، در کالامارکت تنوعی از این محصول را پیدا خواهید کرد.

چگونه از کالامارکت به صورت اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی کالاهای موجود در بازارگاه کالامارکت لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا باید مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار در وب‌سایت «مانیسا» طی کنید و وام موردنظر خود را با داشتن چک صیادی بنفش دریافت کنید. سپس باید وارد سایت کالامارکت شوید و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ثبت‌نام را انجام دهید. در مرحله بعد می‌توانید کالای موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. در هنگام انتخاب شیوه پرداخت باید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید. جمع بندی

اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید، به کالامارکت مراجعه کنید. کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاه فروش محصولات با کیفیت خانگی و دیجیتال است. در این وب‌سایت فروشندگان معتبر محصولات متنوعی از کالاهای خود را به دست مشتریان میرسانند. داشتن پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، ضمانت هفت روزه برای بازگشت کالا، گارانتی و نماد اعتبار الکترونیک خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

کد خبر 848639

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی