Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد راستینه روز پنجشنبه در نشست کمیته استانی هیات امنای‌ دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت تامین زیرساخت‌های لازم، مسوولان ملی دانشگاه فرهنگیان وعده افزایش دانشجومعلمان این دانشگاه در استان تا ۲ هزار نفر را داده‌اند.

وی افزود: نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان با تأخیر زیادی انجام می‌شود که این نشست باید برای رسیدن سریع‌تر به اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه با فاصله‌های زمانی کوتاه‌تر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستینه تصریح کرد: نشست‌های هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، مهم‌ترین رکن سیاست‌گذاری این نهاد علمی در چهارمحال و بختیاری است.

وی یادآور شد: در دانشگاه فرهنگیان، معلمانی با روحیه جهادی و برای خدمت در مناطق محروم تربیت و از اعزام آنان به مراکز استان‌ها و نقاط برخوردار جلوگیری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های اثرگذار برای تکریم معلمان فرهیخته تهیه و در رسانه‌های گروهی منتشر شود.

وی با اشاره به اصلاحات اقتصادی جدید دولت سیزدهم گفت: اجرای این طرح اقدامی شجاعانه از سوی دولت سیزدهم بود و معلمان خود را مؤثر در رکن اصلی این هدف‌گذاری بدانند.

راستینه تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان در گزینش نیروهای جدید و با انگیزه دقت لازم را داشته باشد تا از ورود افراد غیردلسوز جلوگیری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باید علم نافع و راه و سیره شهدای بزرگ جمهوری اسلامی همچون شهیدان چمران، علی‌محمدی، احمدی‌روشن و شهریاری، حججی، آوینی و مانند این‌ها در دانشگاه‌ها و به‌ویژه دانشگاه فرهنگیان تبیین شود.

وی یادآور شد: نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان باید تامین شود و در این راستا اداره‌کل آموزش و پرورش استان باید همکاری و تعامل کند

راستینه اظهار داشت: استاندار جدید چهارمحال و بختیاری تلاش‌های شبانه‌روزی برای تسریع در روند توسعه استان دارد.

به گزارش ایرنا، در نخستین نشست کمیته استانی هیات امنای‌ دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری که به ریاست استاندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های‌ شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی در پردیس بحرالعلوم‌ شهرکرد برگزار شد، کمک مجموعه‌های اداری و به ویژه اداره کل آموزش و پرورش برای فراهم شدن فضا و امکانات و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز به منظور جذب سهمیه تعیین شده در پذیرش دانشجو در سال تحصیلی آینده مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی دانشگاه فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری مجلس شورای اسلامی دانشگاه فرهنگیان هیات امنای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح سومین دفتر استاندارد و استانداردسازی چهارمحال و بختیاری

وی، ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.

پژوهش افزود: آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر از اهداف مهم این دفاتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس