Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه به دلیل ترافیک سنگین در جاده کندوان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز این جاده از مرزن آباد به کرج یک‌طرفه شد، اظهار کرد: این تردد یک‌ طرفه تا روان‌ سازی حجم ترافیک ادامه دارد که احتمالا تا ساعت 20 امروز طول خواهد کشید.

وی با اشاره به اینکه همچنین تردد در جاده هراز در نقاط پلور، لاسم، رینه، لاریجان و چلاو نیمه‌سنگین است، تصریح کرد: در دو جاده سوادکوه و کیاسر آمد و شد وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین گزارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهان تاب در زمینه اعمال محدودیت ترافیکی در تمامی جاده‌های مازندران عنوان کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها طی این ایام تعطیلات در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است؛ همچنین آمد و شد ماشین‌های سنگین چون کامیون، کامیون بار، تریلی، در این جاده‌ها جلوگیری می‌شود. 

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: البته در این ایام تعطیلات آمد و شد وسایل نقلیه سنگین حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روز‌های پنجشنبه (امروز)، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه (12 تا 16 خرداد) باز است.

وی خاطرنشان کرد: به تمامی رانندگان توصیه می‌شود به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه و رعایت کنند و از سرعت غیرمجاز در این جاده‌ها بپرهیزند و همراه پلیس راهور باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز