Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به نقل از غلامرضا حشمتی در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان  شرکت‌های توزیع و برق‌ منطقه ای و وزارت صمت ادامه داد: در این راستا انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد تا استان بوشهر با کمترین مشکل از تابستان امسال عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه صنایع مصرف برق بالایی دارند، افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم برای مدیریت پیک بار حوزه صنعت فعالیت آنها در ساعت‌های غیرپیک است که اهمیت بسیاری دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر توصیه کرد: مدیریت مصرف برق باید در اولویت همه بویژه مشترکان خانگی باشد تا استان بوشهر به عنوان استانی گرمسیری بتواند تابستان را با  کمترین چالش ممکن در تامین برق سپری کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در ادامه این نشست گفت: فعالیت صنایع از لازمه های اصلی  رونق اقتصادی است که باید در کنار مدیریت مصرف برق اهمیت نقش آن در عرصه اقتصاد نیز دیده شود.
مهدی صفوی افزود: استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته در کاهش مصرف برق واحدهای صنعتی و همچنین کاهش هزینه های آنها نقش قابل توجهی دارد که باید به صورت ویژه دیده شود.
وی با بیان اینکه اداره کل صمت استان بوشهر برای همراهی با شرکت توزیع نیروی برق استان بالاترین سطح تعامل را خواهد داشت، اظهار کرد: امید است با اتخاذ تدابیر لازم از سوی وزارت نیرو و همکاری صنایع، در سال‌های آینده با افزایش تولید برق، شاهد  اعمال محدودیت برای صنایع در ایام پیک بار تابستان نباشیم .
 

برچسب‌ها بوشهر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مصرف بهینه برق بوشهر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مصرف بهینه برق استان بوشهر مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است