Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز دوشنبه ۱۶ تا سه شنبه ۳۱ خرداد ماه جاری است، روزانه دو مدیر در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان حضور مدیران در دو نوبت ساعات ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ و ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته  تاریخ  ۱  مدیرکل امور مالیاتی  ۸:۱۵ تا  ۱۰:۱۵ دوشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۲  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دوشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۳  مدیرکل جهاد کشاورزی ۹ تا ۱۱ سه شنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۴  فرماندار سوادکوه شمالی ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ چهارشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۵  مدیرکل امور کتابخانه های عمومی  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۶  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ شنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۷   فرماندار ویژه بابل  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ شنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۸  مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ یکشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۹  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ یکشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۰  مدیرکل منابع طبیعی  و آبخیزداری نوشهر  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۱  مدیر صندوق بازنشستگی  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دوشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۲  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت  ۹ تا ۱۱ سه شنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۳  مدیر مجتمع دخانیات  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۴  شهردار آمل  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ چهارشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۵  مدیرعامل شرکت برق منطقه ای  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ شنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۱۶  فرماندار محمودآباد  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ شنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۱۷  مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان  و روستاییان  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ یکشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۸   مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ یکشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۹  مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری  و اشتغال استانداری  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ دوشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۲۰  شهردار بهشهر  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دوشنبه      ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۲۱  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری   ۹ تا ۱۱ سه شنبه     ۱۴۰۱/۰۳/۳۱

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند. 

برچسب‌ها ساری ایرنا استانداری مازندران مازندران سامد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری ایرنا استانداری مازندران ساری ایرنا استانداری مازندران مازندران سامد ۱۰ ۳۰ تا ۱۲ ۳۰ ۸ ۱۵ تا ۱۰ ۱۵ سامانه سامد ۱۴۰۱ ۰۳ سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم با بیان اینکه تا اواسط هفته دمای هوا به حدود ۳۴ درجه‌ سانتی‌گراد امید داریم روز پنج‌شنبه سامانه بارشی که نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد استان قم را تحت تأثیر قرار دهد و شاهد بارش باران باشیم.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری، اظهار کرد: شرایط جوی در نیمه اول و دوم هفته جاری متفاوت خواهد بود؛ از امروز تا سه‌شنبه آسمان صاف و آفتابی همراه با وزش ملایم باد و افزایش تدریجی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: برای امروز حداکثر دمای هوای ۳۲ درجه سانتی‌گراد را پیش‌بینی می‌کنیم و انتظار داریم تا اواسط هفته دمای هوا به حدود ۳۴ درجه‌ سانتی‌گراد برسد.

وی با بیان اینکه برای روز سه‌شنبه افزایش ابر را پیش‌بینی می‌کنیم، اظهار کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان ابری تا نیمه ابری است، امید داریم روز پنج‌شنبه سامانه بارشی که نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد استان قم را تحت تأثیر قرار دهد و شاهد بارش باران باشیم.

قاضی یادآور شد: فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه ادامه پیدا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود روز شنبه با خروج سامانه بارشی شاهد افزایش سرعت وزش باد باشیم.

کارشناس هواشناسی قم بیان کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه شاهد کاهش دمای هوا هستیم؛ از گرمای نیمه اول هفته به تدرج کاسته می‌شود و دمای هوا به زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به نقشه‌ها شدت و ضعف فعالیت سامانه بارشی در استان قم ممکن است طی روزهای آینده تغییر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان