Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید می‌گوید: مقامات آمریکایی و اسراییلی از نزدیک با هم همکاری می‌کنند تا جلوی دستیابی ایران به «بمب اتمی» را بگیرند.

به گزارش شفقنا به نقل از رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات ایالات متحده و اسرائیل متعهد به هماهنگی تلاش ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در نشست‌های مشترک با مقامات ارشد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده این نشست مشترک در مورد ایران روز سه‌شنبه در آمریکا برگزار شده است.

به گفته کاخ سفید، مقامات آمریکایی و اسراییلی همچنین در مورد گام‌های اقتصادی و دیپلماتیک برای دستیابی به اهداف خود و بررسی همکاری‌های نظامی مشترک در نشست روز سه‌شنبه گفتگو کردند.

گفتنی است ایران همواره برنامه اتمی خود را صلح‌آمیز خوانده و بر حرکت در چارچوب قوانین بین‌المللی در حوزه استفاده از انرژی هسته‌ای تاکید کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، امروز در اصفهان در نشست خبری مشترک با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: در این سفر گفت‌وگوهای سازنده و رو به جلویی با آقای گروسی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در اسفند گذشته در تهران، بیانیه‌ای را به صورت مشترک منتشر کردیم که اگرچه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند، اما گروسی و من اعتقاد داریم که آن بیانیه، مبنای خوبی برای تعاملات آژانس و سازمان انرژی اتمی است و به عنوان نقشه راه خود بر آن تاکید کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • سند جدیدی در کار نیست/ معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • نشست خبری گروسی و رئیس سازمان انرژی اتمی آغار شد
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی