Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:07:15 GMT

شناسایی سازه‌های نا ایمن در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۵۱۰۶

شناسایی سازه‌های نا ایمن در ایلام

وهاب بخشنده با اشاره به برخورد دستگاه قضا با متخلفان سازه‌های نا ایمن در استان گفت: ۵ ساختمان نا ایمن در استان شناسایی شده است که از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

او  برخورد قاطع با متخلفان سازه‌های نا ایمن در همه صنوف را مورد تاکید قرار داد و گفت: کمیته فنی در جهت ساختمان‌های نا ایمن تشکیل شد که سازه‌های نا ایمن شناسایی شود که یک نسخه به شهرداری و یک نسخه دیگر به دادستانی جهت اقدام به تخریب ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دادستان ایلام : شهرداری موکلف می‌شود به عنوان کسی که متولی این موضوع است از این ساخت و ساز‌های غیر مجاز جلوگیری کند و تخریب بنا‌ها اجرا شود.

شهردار ایلام نیز در ارتباط تلفنی با خبر ایلام گفت: مرجع صدور پروانه به استناد ماده ۵۵، شهرداری در محدوده و حریم شهر‌ها است و مرجع رسیدگی به تخلفات شهرداری کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

به گفته محمد آوندی : شهرداری بر اساس تشخیص ناظر سازمان نظام مهندسی از لحاظ ایمنی و استحکام بنا یک ساختمان را نا ایمن معرفی می‌کند.

او می گوید: قرار است یک کمیته فنی از اداره استاندارد، نظام مهندسی، راه و شهرسازی، شهرداری معاونت شهرسازی و خدمات ایمنی و آتش نشانی تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان ایلام ساخت و ساز سازه های نا ایمن نا ایمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود.

به گزارش انتخاب، این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود. این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت