Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز جهانی شیر در شرکت شیر پاستوریزه  پگاه خوزستان اظهار داشت: رونق بخشیدن به روند تولید و اشتغال ضرورت فعلی کشور در راستای رسیدن به خودکفایی است که در تمامی بخش ها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: شهرستان شوش در بسیاری از زمینه ها از جمله کشاورزی و صنعت دارای ظرفیت های بی شماری است که می توان این ظرفیت را با تلاش و برنامه ریزی چند برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شوش همچنین با تبریک روز جهانی شیر به کارکنان پگاه خوزستان گفت: شاهد روند رو به رشدی در تولید و اشتغال در پگاه خوزستان هستیم که لازمه تداوم این روند موفقیت آمیز کار و تلاش شبانه روزی است.
وی گفت: اینکه برخی تولیدات پگاه خوزستان در کشور کم نظیر و بعضا بی نظیر هستند نشان دهنده ظرفیت منحصر بفردی است که با تلاش و کوشش مجموعه کارکنان و مدیریت پگاه خوزستان حاصل شده است.
حجت الاسلام علیزاده گفت: پگاه خوزستان علاوه بر نیاز استان و عرضه محصولات خود به بازار کشور در زمینه صادرات نیز موفق عمل کرده است که جای تقدیر دارد.
 
پگاه خوزستان ظرفیت خرید تمام شیر خام تولید استان را دارد  

سرپرست شرکت پاستوریزه پگاه خوزستان نیز در ادامه با تشریح ظرفیت تولید این شرکت با بیان اینکه هم اکنون روزانه ۱۰۰ تن شیر خام از دامداران خوزستان خریداری می شود گفت: طبق برآورد صورت گرفته روزانه ۵۰۰ تن شیر خام در استان خوزستان تولید می شود که پگاه خوزستان ظرفیت خرید تضمینی این مقدار شیر خام را دارد.
مهدی طالبی اظهار داشت:هم اکنون ۶۰ درصد شیر خام مورد نیاز روزانه پگاه خوزستان از دامداران صنعتی  داخل استان تامین می شود و ۴۰ درصد مابقی نیز از خارج از استان تامین می شود .
وی با بیان اینکه شرکت پگاه خوزستان در راستای حمایت از دامداران مطالبات دامداران بابت شیر خام تحویلی به این شرکت را حداکثر ظرف یک هفته پرداخت می کند به دامداران استان خوزستان اطمینان داد که هیچ دغدغه ای نسبت به فروش شیر خام خود به شرکت پگاه خوزستان نداشته باشند چرا که روند تولید فرآورده های لبنی در این شرکت طبق برنامه و حتی فراتر از آن ادامه داشته و افزایش قیمت شیر و فرآورده های لبنی تاثیری در کاهش تولیدات این شرکت نداشته است.
طالبی از شرکت پگاه خوزستان به عنوان شرکتی مردم محور نام برد و گفت: در این راستا روند افزایش کیفیت محصولات تولیدی پگاه خوزستان همچنان با سیر صعودی در حال طی شدن است و این شرکت جهت تضمین کیفیت محصولات گام های اساسی برداشته است .
 

تدوین استاندارد محصولات لبنی از شیر گاومیش برای اولین بار در کشور

سرپرست پگاه خوزستان افزود: پگاه خوزستان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید محصولات لبنی در استان خوزستان با تولید فرآورده های لبنی از شیر گاومیش برای نخستین بار در کشور توجه مصرف کنندگان داخلی و کشورهای همسایه را به خود جلب کرده است لذا این شرکت در راستای تامین نیاز مصرف کننده و در راستای ذائقه مصرف کنندگان علاوه بر عرضه شیر گاومیش ، تولید سایر محصولات لبنی از شیر گاومیش از جمله سرشیر ، پنیر و دوغ را در دستور کار داشته تا علاوه بر تامین نیاز داخل   ، به بازار هدف کشورهای همسایه نیز ارسال کند.
 شرکت پگاه خوزستان به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه صنایع شیر ایران از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت هم اکنون روزانه ۹۰ تن انواع محصولات لبنی تولید و به بازار مصرف استان خوزستان و دیگر شهرهای کشور ارسال می کند.

برچسب‌ها پگاه اشتغال زایی خوزستان شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پگاه اشتغال زایی خوزستان پگاه اشتغال زایی خوزستان شوش شرکت پگاه خوزستان استان خوزستان محصولات لبنی شیر گاومیش شیر خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، بر آمادگی تمام ادارات، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای هر نوع مخاطرات احتمالی تاکید کرد.

وی با اشاره به گزارش‌های اداره منابع طبیعی بر وقوع ۳۰ فقره آتش سوزی در سال گذشته در سطح مراتع شهرستان و بیان اینکه این حریق‌ها به همت مردم، اطفا شد خواستار تقویت این ظرفیت شد.

وی بر تشکیل اکیپ‌های مردمی در تمام روستاها، استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد و زیست محیطی و همیاران طبیعت، احساس مسئولیت بیشتر، عدم آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی بعد از برداشت، مدیریت به موقع چرای علف‌های هرز مراتع، مدیریت خاموشی‌ها، صرفه جویی حامل‌های انرژی و توجه به اخطارهای هواشناسی تاکید کرد.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به قطعی برق گسترده ناشی از بارش بی سابقه نزولات جوی و رانش زمین در سال گذشته از همکاری تمام ادارات و ارگان‌ها، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی تشکر کرد.

تقویت زیرساخت‌های شهری برای هدایت آب‌های سطحی، تهیه تجهیزات پشتیبان برای جلوگیری از تداوم خدمات رسانی، ارتقای سطح هماهنگی، برگزاری مانورها و نگارش و تدوین سناریوهای احتمالی، تقویت آموزش‌ها، توزیع مناسب و استقرار تجهیزات و تکمیل شبکه جمع آوری آب‌های سطحی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد خبر 6089497

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز