Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در حاشیه سفر نیم روزه به شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مردم زیاران ادعایی مبنی بر وقفی نبودن اراضی و املاک خود دارند، از سویی آستان قدس هم مدعی است که وقفی است؛ مردم در دستگاه قضایی شکایت کرده‌اند که موضوع در  حال پیگیری است.

وی با اشاره به مکاتبه با آستان قدس افزود: از آستان قدس درخواست کرده‌ایم تا زمانی که موضوع اختلاف بین آستان قدس و شهروندان زیاران تعیین تکلیف نشده اجازه ساخت و ساز به مردم این شهر داده‌ شود که موافقت لازم صورت گرفت تا رای دادگاه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین بیان کرد: شورای تامین شهرستان آبیک هم با صدور پروانه ساخت و ساز در زیاران موافقت و مصوبه‌ای در این زمینه تصویب شد.

اعلایی افزود: پرونده قضایی آستان قدس و مردم زیاران در دادگستری شهرستان آبیک در مرحله رسیدگی قرار دارد که قطعا رای به‌ نفع یکی از طرفین خواهد بود و احتمالا دوباره اعتراض به دادگاه‌های بالاتر صورت می‌گیرد و ممکن است فرایند رسیدگی طولانی و زمان‌بر شود.

وی همچنین در دیدار با مردم زیاران اذعان کرد: با رفع مشکل صدور جواز ساخت و ساز در شهر زیاران با   پیگیری‌های صورت گرفته از فرماندار شهرستان آبیک،  آستان قدس و همراهی آن و دیگر دستگاه‌های متولی، مردم می‌توانند به شهرداری مراجعه کنند و نسبت به دریافت صدور جواز ساخت اقدام کنند.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان، ایشان هم به مشکلات زیاران و به حل مشکلات این شهر به نفع مردم تاکید داشتند. 

استاندار قزوین ادامه داد: رفع اختلاف آستان قدس با مردم شهر زیاران در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و تصمیم این دعوای حقوقی 
اعلایی نهایی می‌شود. 

حل مشکلات در بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست 

اعلایی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه منابع بودجه‌ای وجود دارد، حل مشکلات مطروحه از سوی مردم در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست اما با پیگیری مسئولان و تحمل مردم، مشکلات در مسیر حل قرار می‌گیرد.

وی اجرای انتقال آب از سد طالقان به زیاران را مورد تاکید فرماندار شهرستان آبیک دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم همزمان با رسیدن آب به آبیک،  آب سد طالقان به زیاران هم برسد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به‌ تمایل سرمایه‌گذاران خصوصی برای توسعه بیمارستان شهدا و تامین اعتبارات دولتی، اقدامات خوبی در تامین نیروی متخصص و تقویت تجهیزات صورت خواهد گرفت.

این مسئول تصریح کرد: با اصلاح هدفمندی یارانه‌ها در حوزه اقتصادی، اقتصاد واقعی شده و شرایط به سمت ثبات بهتر، اطمینان و پیش‌بینی پذیری مورد نیاز اقتصاد سوق می‌یابد و فضای بهتری در زمینه تولید، اشتغال و ارزش افزوده‌ فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین زیاران ساخت و ساز شهرستان آبیک ساخت و ساز آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سیدجواد میردوستی گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

میردوستی افزود: در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

وی با بیان این که خوشبختانه یسنا در سلامت به سر می‌برد گفت: تحقیقات قضایی این پرونده در حال تکمیل است.

دادستان کلاله از تلاش شبانه روزی اهالی شریف منطقه و همچنین نیروی هلال احمر و عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای بازگرداندن کودک مفقود شده کلاله‌ای قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری