Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:29:18 GMT

مسی به رکورد رونالدو رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۵۴۴۰

مسی به رکورد رونالدو رسید

کاپیتان تیم ملی آرژانتین با کسب یک جام دیگر در رده ملی با رقیب پرتغالی‌اش از حیث کسب افتخارات ملی برابر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی آرژانتین برابر ایتالیا در ورزشگاه ومبلی لندن در جام بین قاره‌ای میان قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی، سبب شد که لیونل مسی کاپیتان آلبی‌سلسته دومین افتخار خود در رده ملی را هم کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که در این بازی دو پاس گل (گل اول به لائوتارو مارتینس و گل سوم به پائولو دیبالا) داد و در پایان هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، با این پیروزی دومین جام خود در رده ملی پس از فتح کوپا آمه‌ریکای سال 2021 را کسب کرد.

به این ترتیب کاپیتان 34 ساله آلبی‌سلسته با کریستیانو رونالدو که او نیز دو افتخار ملی دارد (قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا و قهرمانی در جام ملت‌های اروپا)، از حیث تعداد جام در رده ملی برابر شد.

مسی پس از بازی گفت: بازی امشب یک محک بسیار خوب برای تیم ما بود، چرا که ایتالیا تیم فوق‌العاده‌ای است. می‌دانستیم که یک بازی جذاب از آب در می‌آید که در آن باید برنامه خوب داشت تا بتوان قهرمان شویم. به نظرم این یک فینال زیبا و ورزشگاه هم پر از آرژانتینی بود. در کل تجربه‌ای که از این بازی داشتیم بسیار زیبا بود.

مسی سال گذشته به آرژانتین کمک کرد تا با غلبه بر برزیل در فینال کوپا آمه‌ریکا به انتظارش 18 ساله‌اش برای کسب یک جام پایان دهد.

آرژانتین با غلبه بر ایتالیا جام بین‌قاره‌ای جدید را برد/ فینالیسیمای اول به کام آلبی‌سلسته

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین کریستیانو رونالدو فدراسیون فوتبال آرژانتین لیونل مسی تیم ملی فوتبال آرژانتین کریستیانو رونالدو فدراسیون فوتبال آرژانتین لیونل مسی رده ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!