Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:24:35 GMT

عملکرد کیفی شعب و ستاد بانک دی باید ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۵۵۲۵

عملکرد کیفی شعب و ستاد بانک دی باید ارتقا یابد

در نشست ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و شعب بانک دی، حوزه‌های سرپرستی و شعب برتر بانک دی معرفی شدند. - اخبار بازار -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک دی، دومین نشست ارزیابی عملکرد شعب و ستاد بانک دی با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد ستاد و مسئولین حوزه های سرپرستی و روسای شعب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که برای روسای شعب تهران به صورت حضوری و برای شعب استانها به صورت مجازی برگزار شد.

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران شعب و ستاد در مسیر تحقق اهداف سال جاری گفت: بر اساس زمانبندی اعلام شده جلسات ارزیابی و پایش عملکرد شعب و واحدهای ستادی به صورت ماهانه و منظم برگزار می‌شود تا میزان تحقق یا انحراف از اهداف به درستی بررسی و آسیب شناسی شود.

وی افزود: مهمترین هدف از برگزاری این جلسات، علاوه بر رصد شاخص‌های عملیاتی بانک، شنیدن دغدغه ها و مسائل شعب در مسیر تحقق اهداف است تا در کوتاه ترین زمان ممکن موانع موجود بر سر راه همکاران شعب برداشته شود.

قیطاسی فرایند برنامه ریزی و شیوه جدید پایش عملکرد را از عوامل موثر در پویایی شعب و ستاد دانست و تصریح کرد: در این روش جدید ارزیابی اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستاد با حضور در جلسات ارزیابی و آگاهی از مسائل پیش روی شعب خود را مکلف به انجام اقدامات اجرایی، دوشادوش همکاران می دانند.

مدیرعامل بانک دی در پایان با ابراز امیدواری از تلاش های تمامی همکاران در بهبود شاخص های عملیاتی بانک گفت: امیدوارم با یک همت جمعی و تلاش شبانه روزی شاهد رشد و شکوفایی روزافزون بانک دی و رضایتمندی سهامداران و مشتریان باشیم.در این نشست رؤسای شعب ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود، به بیان راهکارهایی درباره جذب منابع ارزان قیمت، تسهیل و تسریع فرایندهای اعتبارسنجی مشتریان، نحوه جذب و نگهداشت مشتریان،  بانکداری شرکتی و مکان یابی شعب پرداختند. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شعب و ستاد بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد شوراها قابل دفاع است

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب هوشیار ظهر امروز شنبه در آئین نکوداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: مجموعه شوراها برآمده از نظام مردم سالاری دینی بوده و از درون مردم رشد یافته و به عنوان نماینده مردم در ارکان دولت اسلامی حضور دارند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی پنج مرحله اعم از حکومت اسلامی و دولت اسلامی و در نهایت دنیای اسلامی تدوین شده بود و امروز باید جایگاه خود در ارکان دولت اسلامی را ارزیابی کنیم.

هوشیار شوراهای اسلامی شهر را در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: تمام این اصول اسلامی، منشوری است که امیرالمؤمنین علی (ع) نیز در نهج البلاغه اعلام کرده است. با وجود اینکه نمی‌توان مدعی ادامه روش امام علی (ع) شد ولی می‌توان در راستای همان مسیر گام برداشت.

شهردار تبریز عملکرد شوراها را قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: هر میزان بتوان جهت شفافیت در امور تلاش کرده و شفافیت در مسائل اعمال شود به همان اندازه نیز پیشبرد امور تسهیل می‌یابد.

وی از روز شوراها به عنوان فرصتی برای تطبیق و ارزیابی عملکرد این نهاد نام برد و تصریح کرد: شوراهای اسلامی در سطح کشور خواستار تفویض امور حاکمیتی به مردم هستند و باید در نهاد سیاستگذاری بالادستی این تفویض اختیار به شوراهای اسلامی رخ دهد.

هوشیار ادامه داد: به عبارتی باید دولت به سمت موضوعات حاکمیتی رفته و ما نیز پیگیر امور جزئی خواهیم بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری‌ها از خدماتی به فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: امروزه در شهرها با مشکلات اجتماعی بسیاری روبرو هستیم و باید شهر را برای زیست مومنانه شهروندان آماده کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 6090103

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی