Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، حسین شیبانی روز پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر میامی با بیان اینکه مطالبات مردمی به حق و منطقی است، افزود: همکاری و هم‌افزایی شورای اسلامی شهر و دانشگاه علوم پزشکی در سلامت شهرستان میامی بسیار اثر گذار است.

وی با بیان اینکه استقرار متخصص جراح قلب و عروق و همچنین جراح عمومی برای بیمارستان امام رضا(ع) میامی در دستور کار است، تصریح کرد: خرید تجهیزات این بیمارستان از هفته آینده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبانی با اشاره به اینکه توسعه متوازن در موضوع اعتبارات و تجهیزات به خوبی برای شهرستان‌های شاهرود و میامی محقق شده است، اظهار داشت: توسعه بیمارستان امام رضا(ع) همکاری و کمک مسوولان شهرستان را می طلبد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تجهیز و راه اندازی چهار اتاق عمل در بیمارستان امام رضا (ع) در دستور کار است، ابراز داشت: تا راه اندازی این بیمارستان برخی از متخصصان به صورت یک روز در میان در شهرستان میامی حضور خواهند داشت.

وی از تجهیز پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی مستقل می‌شوند.

شیبانی با بیان اینکه ۹۹ درصد از شهروندان شهرستان میامی واکسن کرونا تزریق کردند، ادامه داد: این شهرستان از برترین‌های کشور در زمینه تزریق واکسن کرونا است.

وی گروه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را تیم میدانی، جهادی و آماده خدمت به مردم خواند و اظهار داشت: هم‌افزایی بین مسئولان نتایج بسیار خوبی برای بهره‌مندی مردم در پی دارد.

دانشکده های پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت با بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود فعال هستند. 
شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

برچسب‌ها کرونا سلامت شاهرود میامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سلامت شاهرود کرونا سلامت شاهرود میامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیمارستان امام رضا شهرستان میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی