Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:58:01 GMT

دولت درصدد تغییر وضع موجود به نفع مردم است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۶۲۱۴

دولت درصدد تغییر وضع موجود به نفع مردم است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد حسینی که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در کلیبر حضور یافت در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دولت رییسی پرکار و صادق الوعده است، گفت: عزم جدی مدیران برای تحول به نفع مردم ضروری است.

وی تاکید کرد: رخوت در دستگاه های اجرایی قابل قبول نبوده و همه مدیران باید برای رفع مشکلات و تسهیل امور مردم، عزم شان را جزم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی همچنین با بیان اینکه تهیه‌ طرح آمایش سرزمینی برای فراهم شدن زمینه‌ فعالیت سرمایه‌گذاران بدون گرفتاری در پیچ و خم اداری لازم است، گفت: لازمه‌ رسیدن به رشد هشت درصدی که دولت در بودجه پیش‌بینی کرده، تحقق این سرمایه‌گذاری‌هاست.

آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه میزبان رییس دولت سیزدهم و اعضای کابینه در قالب بیست و سومین دور سفرهای استانی است و برخی از وزیران و نمایندگان وی به عنوان نماینده تام الاختیار برای بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم در شهرستان های استان حضور یافته اند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری آذربایجان شرقی مقصد بیست و سومین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز سفر استانی آذربایجان شرقی تبریز سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی شهرداری ها افزود: جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی فراوانی دارد که شهرداری باید بستر و زیرساخت های زیست مومنانه را تامین کند.

یعقوب هوشیار امروز، شنبه هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها، گفت: طبق منشور نهج البلاغه که امیرالمومنین(ع) برای تمام بشریت و به ویژه شیعیان فرموده این است که ما نباید از توجه به امورات جزئی مردم غافل شویم و این امر با شوراهای کاخ‌نشین و فاصله با مردم فرودست امکان پذیر نیست.

وی به عدم تصدی گری دولت در امور شورا ها تاکید کرد ‌و گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) باید سیاست بالادستی دولت که امکان مدیریت و اداره توسط شوراهای اسلامی دارند، به این ارگان تخفیف و تفویض شود و کار های اجرایی دولت نیز کاهش یابد.

هوشیار تصریح کرد: عملکرد شوراها قابل دفاع بوده و تقاضا داریم مرجعیت شوراها در امور شهری باشد که تمام دستگاه و ارگان‌های حکومتی شوراها را در راس امور شهری بدانند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها