Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جمعیت هلال احمر از پوشش امدادی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با حضور ۷۴۰ نیروی عملیاتی خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: هر ساله هلال احمر در کنار دیگر دستگاه های امدادی و خدماتی وظیفه پوشش امدادی مراسم ارتحال امام راحل (ره) را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراسم پیش رو، با برنامه ریزی هایی که توسط هلال احمر استان تهران انجام شده، ۷۴۰ نیروی عملیاتی وظیفه پوشش امدادی را برعهده دارند.

سلیمانی گفت: دو پزشک و دو پرستار داوطلب، ۵۶۱ امدادگر و نجاتگر داوطلب و ۱۷۵ نفر از کارکنان هلال احمر در پوشش امدادی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را انجام خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی ادامه داد: ۶۹ خودرو امدادی از جمله آمبولانس، کمک دار، نجات، اتوبوس آمبولانس، ارتباطات و غیره در روز ۱۴ خرداد ماه سال جاری جهت رفاه حال هموطنان در سراسر حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر هستند تا بهترین خدمات به هموطنان ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هلال‌احمر ، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هلال احمر سالگرد ارتحال امام خمینی ره پوشش امدادی مراسم ارتحال امام ارتحال امام خمینی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی