Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@09:24:19 GMT

تکمیل انتقال رایگان رودیگر به رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۶۲۴۸

تکمیل انتقال رایگان رودیگر به رئال مادرید

قرارداد مدافع میانی چلسی به پایان رسید و تلاش آبی‌ها برای تمدید قرارداد جدید با او به بن بست خورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنتونیو رودیگر مدافع میانی ۲۹ ساله تیم چلسی از این تیم جدا شد و قراردادی ۴ ساله با قهرمان اروپا امضا کرد تا راهی لالیگای اسپانیا شود.

قرارداد مدافع میانی ورزشگاه استمفوردبریج تابستان امسال به پایان رسید و تلاش آبی‌ها برای تمدید قرارداد جدید با او به بن بست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودیگر تصمیم گرفت تا به قهرمان اروپا و اسپانیا برود و قراردادی چهار ساله با کهکشانی‌ها امضا کند.

خبر انتقال مدافع آلمانی چلسی روز پنجشنبه بلافاصله پس از اعلام انتقالش توسط هر دو باشگاه منتشر شد. رودیگر در صفحه توئیتر خود نیز نوشت: با افتخار اعلام می‌کنم که به رئال مادرید می‌پیوندم. برای تمام چالش‌های پیش رو بسیار هیجان زده هستم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا اولین بازی‌هایم را برای این باشگاه بزرگ انجام دهم.

رئال مادرید تأیید کرد که او تا سال ۲۰۲۶ با این باشگاه خواهد بود و بیانیه‌ای نیز در این رابطه منتشر شد. رئال مادرید با آنتونیو رودیگر برای ۴ فصل آینده به توافق رسیده است. مراسم معرفی آنتونیو رودیگر به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید هفته آینده برگزار خواهد شد.

رودیگر در سال ۲۰۱۷ از رم به چلسی پیوست و بلافاصله زیر نظر آنتونیو کنته در تیم اصلی حضور یافت. پس از دو فصل خوب در استمفورد بریج، رودیگر مجبور شد نقش کمتری را در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازی کند زیرا مصدومیت او را از حضور در ۲۰ بازی در لیگ برتر محروم کرد.

رودیگر توانست با هدایت توماس توخل به ترکیب اصلی تیمش بازگردد و نقشی کلیدی در جریان قهرمانی تیم چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد. او تا آخرین فصل حضورش در این باشگاه یک بازیکنان حیاتی تیم لندنی باقی ماند اما ترجیح داد بالاخره مسیر فوتبالی خود را تغییر دهد.

کد خبر 579434

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید چلسی چلسي تیم فوتبال چلسی نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس

همان‌طور که قبلاً نیز گفته شده بود، لوس بلانکوس فصل آینده پیراهنی نارنجی رنگ بر تن می‌کند.

طرفداری | کیت دوم رئال مادرید در فصل 24-2025 نارنجی‌رنگ خواهد بود.

همان‌طور که وب‌سایت Footy Headlines پیش‌تر گزارش داده بود، امروز تصویری از کیت دوم رئال مادرید بر تن جود بلینگام لو رفته که نشان می‌دهد کهکشانی‌ها در فصل آینده پیراهنی نارنجی‌رنگ در بازی‌های خارج از خانه بر تن خواهند کرد. این پیراهن، شباهت زیادی به پیراهن خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013 دارد. 

کیت خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر