Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: شکایت شاکیان حادثه ساختمان متروپل، با تشکیل ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی، خارج از نوبت در حال انجام است.

‌به گزارش قدس آنلاین، حمید مرانی‌پور ظهر امروز پنجشنبه _دوازدهم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از وقوع حادثه دلخراش ریزش در ساختمان متروپل آبادان، بلافاصله همه عوامل اجرایی و قضائی در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستور و اقدامات ویژه از سوی دستگاه قضائی به منظور رسیدگی فوری صادر شد و در راستای رسیدگی به افراد زیان دیده و جان باختگان حادثه طی همفکری و هم افزایی که در شورای تأمین صورت گرفت مقرر شد اقدامات لازم انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: بنا به درخواست قضائی و حقوقی خانواده‌های متوفیان و مصدومان، ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی حادثه ساختمان متروپل تشکیل شد.

وی تصریح کرد: واحد ارشاد و معاضدت قضائی نیز در این ستاد در نظر گرفته شده است و پس از استماع فرد مراجعه کننده، به درخواست وی در واحد مربوطه ستاد رسیدگی خواهد شد.

مرانی‌پور با اشاره به صدور گواهی انحصار وراثت در ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی و حقوقی حادثه متروپل، گفت: در این ستاد خدمات مشاوره به مصدومان حادثه ساختمان متروپل ارائه می‌شود.

وی افزود: تشکیل پرونده پزشکی قانونی برای دریافت دیه مصدومان این حادثه از جمله اقدامات ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی و حقوقی حادثه متروپل است.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان با تاکید بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های شاکیان ساختمان متروپل، گفت: با رایزنی دادستان مرکز خوزستان سعی در تسریع پرداخت دیه به این افراد شده است.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی با کانون وکلای استان خوزستان، دو تیم از وکلا برای افراد بی بضاعت این حادثه در نظر گرفته شده است.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ظهر روز دوشنبه دوم خرداد ریزش کرد. تاکنون اجساد ۳۷ نفر از زیر آوار این ساختمان خارج شده است. با گذشت ۱۱ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی مأموران امدادی ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: متروپل حادثه متروپل ساختمان متروپل آبادان ساختمان متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه