Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، برای سنگاپور، پلو مرغ (مرغ-برنج) غذایی است که جایگاه ویژه‌ای دارد. این غذا به‌عنوان غذای ملی این کشور شناخته می‌شود و چیزی است که مردم از همه اقشار اقتصادی می‌توانند از آن لذت ببرند. با این حال، عرضه مرغ در سنگاپور به شدت به همسایه آنها مالزی وابسته است و تصمیم دولت مالزی می‌تواند خبر بدی برای آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیل صبری یعقوب نخست وزیر مالزی اعلام کرد که این کشور صادرات مرغ زنده را از ماه ژوئن به منظور مقابله با کمبود داخلی ممنوع کرده است. این می‌تواند ضربه بزرگی به سنگاپور باشد؛ کشوری که هر ماه حدود ۳.۶ میلیون جوجه زنده وارد می‌کند و به نظر می‌رسد که آنها ممکن است مجبور شوند فعلا مرغ-برنج را متوقف کنند.

این موضوع سر و صدای زیادی را در بین شهروندان سنگاپوری ایجاد کرده و اگرچه دولت اطمینان داده است که آنها به دنبال گزینه‌های دیگری برای واردات مرغ خواهند بود، اما انتظار می‌رود قیمت آن افزایش یابد.

این می‌تواند نتیجه مستقیم مشکلات زنجیره تامین ایجاد شده توسط درگیری روسیه و اوکراین باشد. افزایش هزینه خوراک منجر به افزایش هزینه مرغ زنده شده است و از این رو، مالزی تصمیم گرفته است که بیشتر ذخایر خود را برای شهروندان خود نگه دارد.

کد خبر 680763 برچسب‌ها روسیه - اوکراین برنج مرغ مالزی سنگاپور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه اوکراین برنج مرغ مالزی سنگاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشاء برنج در گیلان

با شروع فصل شالی کاری در گیلان کشاورزان گیلانی نشاء برنج را آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) فصل نشا برنج
  • (تصاویر) نشاکاری برنج در گیلان
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • عکس/ نشاء برنج در گیلان
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • (تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • (ویدئو) دختر فلسطینی درحال جمع کردن غذای ریخته روی زمین