Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد دانشگاه المعارف لبنان عنوان کرد: عملیات سیف القدس جدید از سوی نیروهای مقاومت، در ابعاد گسترده تری رخ خواهد داد.

مروه عثمان کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با بخش سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها که در اراضی برگزار شد اظهار کرد:  رژیم صهیونیستی قصد دارد هرساله برای اعلام حاکمیت و سیطره خود بر قدس، به بهانه راهپیمایی پرچم، به آزار و اذیت فلسطینیان بپردازد و امسال نیز شاهد بودیم که که صهیونیست‌ها علاوه بر مردان و زنان،   یک زن سالمند را به طرز فجیعی کتک زدند و مغازه‌های فلسطینیان را مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی همچنین بیان کرد: نتانیاهو در تلاش است تا خود را یک چهره متعلق به راست افراطی نشان دهد تا مجددا آرا و نظر افراطیون را به خود جلب کند و در واقع حضور نتانیاهو در راهپیمایی پرچم با اهداف تبلیغاتی و انتخاباتی بود، زیرا ائتلاف نفتالی بنت در حال فروپاشی است و  نتانیاهو این را فرصتی جهت درخواست انتخابات زودهنگام میداند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود گفت: عملیات سیف القدس اول باعث ایجاد بازدارندگی در مقابل نیرو‌های رژیم صهیونیستی شد و بعد ازعملیات سیف القدس، سید حسن نصرالله اعلام کرد ما اکنون شاهد محور قدس در غرب آسیا هستیم. با توجه به شواهد وتهدید‌های نیرو‌های مقاومت، عملیات سیف القدس جدید در ابعاد گسنرده تری رخ خواهد داد. همچنین لازم است به به تهدید‌های سید حسن نصرالله با دقت توجه شود،  زیرا وی اخیرا بیان کرده است که اگر مسجد الاقصی مورد تهدید جهت تخریب یا خرابکاری واقع شود، تمام منطقه منفجر خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



وی همچنین در مورد آمادگی نیرو‌های مقاومت افزود: فلسطین در عملیات سیف القدس سال پیش نشان داد که فراتر از آماده است و یکی از نگرانی‌های اصلی اسراییل از این است که حجم حملات از طرف لبنان در چه مقیاسی خواهد بود. در واقع ترس اصلی اسراییل این نیست که چه چیزی از طرف لبنان به سمت آنان خواهد آمد بلکه این است که مقیاس حملات چقدر خواهد بود. همچنین اسراییل با نگاه به یمن، کشوری را مشاهده میکند که علیرغم سرکوب‌های شدید، به توانایی ساخت موشک‌های بالستیک با برد ۱۰۰۰ کیلومتر دست یافته است. در جنگ سوریه شاهد بودیم که فقط دو هفته زمان کافی بود تا حزب الله منطقه‌ای را آزاد کند که از لحاظ ابعاد، سه برابر فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



این کارشناس ادامه داد: در حال حاضر جوانان فلسطینی بزرگترین تهدید برای امنیت اسراییل هستند نه موشک ها، زیرا نیرو‌های امنیتی اسراییلی بسیار وحشت زده و سردرگم هستند و نمیتوانند تشخیص دهند که آیا این جوانان با خود چاقو یا اسلحه‌ای حمل میکنند یا خیر و با قاطعیت میتوان گفت که در حال حاضر جوانان فلسطینی بزرگترین تهدید برای امنیت اسراییل هستند نه موشک ها.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین قدس راهپیمایی پرچم اسرائیل عملیات سیف القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم